|
|
|
|
#1 |
|
Zarejestrowany: 02.05.2010
Skąd: Strangetown
Płeć: Kobieta
Postów: 117
Reputacja: 10
|
CAW czyli rozumiem Create a World?
Coś mi sie o uszy obiło. To rzeczywiście musi być ciekawe. Masz racje ,że takie miasto jak w SimCity było by zaburzeniem istoty simowania. Czy można tworzyć własne budynki w CAW czy są takie gotowce jak w Karierze czy w Sredniowieczu? Co do simów w grze i do karty. Mam GeForce9600GT i wszystko ustawione na maximum. Chyba po prostu nie odpowiada mi taki rodzaj grafiki. Nie wiem czy graliscie w Dragon Age? Taki styl by mnie satysfakcjonował w TS4. Wg mnie widać po prostu inna rękę, inną ekipę tworzącą.Np. jak te postaci w DA sie pięknie i płynnie poruszają. A popoatrzcie na te pokraki z TS3! Zgroza! A co do rozgrywki ewentualnych TS4... jak wspominałam bardzo bym chciała różnicę we wzroście, w ogóle wieksze mozliwości kształtowania sylwetki sima bez konieczności ściągania ulepszeń z sieci. Nieraz tez myślałam ,że powinny być dwie wersje The Sims, taka do 18 roku życia i powyżej. Bo zgadzam sie ,że ludzie, którzy zaczynali grać w simy jako dzieci są juz dorośli i maja inne potrzeby i inaczaj patrzą na świat. W sumie co by EA szkodziło... i nie chodzi mi tu o b-b. Ale o twarde fakty życia np. nie wszystkie dzieci rodzą sie zdrowe, simy chorują, bardziej reagują na środowisko, jest im zimno w domu w zimie jak nie ma grzejnika lub kominka, zużywają im sie sprzęty i ubrania i musza kupić nowe. O sklepach nie wspomnę. Bo w TS3 chyba ich nie ma, prawda? Jest jeszcze wiele innych elementów z prozy życia, które są simom oszczędzone , a ktore powinny byc dodane w tej wersji +18. Naprawde ciekawa jestem jakie bedą TS4! Bo że bedą nie mam wątpliwości!
__________________
Live long and prosper |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zarejestrowany: 21.05.2009
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,023
Reputacja: 10
|
simka334player ja w Dragon Age grałem, ale uważam, że lepiej nadawałaby się do simsów grafika na wzór Mass Effect. Jest to gra tych samych producentów, jest nieco starsza od Dragon Age, ale grafikę ma ładniejszą, śliczną animację postaci i co najważniejsze wcale nie wymaga wypasionego kompa.
Co do CAW - nie można w nim tworzyć własnych budynków typu ratusz, policja itp. Możesz jednak stawiać własne parcele gdzie tylko chcesz budować na nich domy oraz umieszczać wspomniane "królicze dziury", czyli szpital, ratusz etc. Możesz kształtować teren jak tylko chcesz, stawiać drzewa, obiekty, skały, tworzyć własne drogi z takimi teksturami jakie tylko chcesz, możesz "malować" ten świat jak tylko chcesz, również własnymi teksturami. Możliwości są ogromne, jednak jeśli chcesz zrobić na prawdę porządny świat, to będzie to nie lada wyzwanie. Własne budynki "królicze dziury" możesz stworzyć za pomocą odpowiednich programów graficznych, bądź też edytować zaimplementowane w grze, jednak też to wymaga trochę wiedzy. A w Internecie póki co znalazłem tylko jedną króliczą dziurę stworzoną przez gracza, plus kilka rekolorów. I jeszcze co do Twojej koncepcji dwóch wersji Simsów, czyli 18 i +12. Jest to niemożliwe i kompletnie nieopłacalne. Załóżmy, że przez pierwsze dni TS4 kupi milion graczy. Wyprodukowanie gry to koszty ogromne, przyjmijmy że w przypadku TS4 będzie to 2 miliony dolarów (bo takie są koszta produkcji gier, nawet większe, ale jako że nie mam pojęcia ile kosztowały poprzednie części serii podaję kwotę totalnie zmyśloną). No i teraz załóżmy, że twórcy jednak stworzyli dwie wersje wiekowe simsów. No i musieli wyprodukować dwie gry, każda kosztowała ich po 2 miliony, czyli łącznie 4 miliony. Dwie wersje trafiają na półki i te milion graczy, które kupiłoby tylko jedną grę, teraz się rozdzielą na dwie grupy, załóżmy, że wersję 12+ kupi 600 000 tysięcy graczy a wersję 18+ 400 000. Obie wersje kosztują po około 50 dolarów. I teraz zobacz dwa scenariusze: 1. Wychodzi jedna wersja TS4; cena gry: 50 dolarów (ok 150zł), koszty produkcji: 2 miliony dolarów, ilość sprzedanych egzemplarzy: milion pudełek. 1 000 000 x 50 dolarów = 50 000 000 milionów dolarów zarobią twórcy na jednej wersji TS4 przy milionowym obrocie. Po odjęciu kosztów produkcji będzie to 48 000 000 mln dolarów czystego zysku. 2. Wersja druga. Wychodzą dwie wersje TS4, jedna 12+ i druga 18+. Każda wersja to koszt ok. 50 dolarów, koszty produkcji każdej z wersji osobno to ok. 2 mln dolarów czyli 4 mln dolarów łącznie. Ilość sprzedanych egzemplarzy: 600 000 tys sztuk TS4 12+ i 400 000 tys TS4 18+. Obliczenia sprzedaży takie same jak poprzednim razem: 1 000 000 x 50 dolarów = 50 000 000 jednak teraz odejmujemy zamiast 2 mln kosztów produkcji to 4 mln, czyli kwotę łączną wyprodukowania obu gier, czyli zysk przy takim scenariuszu wyniesie aż o 2 mln mniej - 46 000 000 mln dolarów. Kwota nadal ogromna, jednak EA jest o 2 mln stratne w stosunku do jednej wersji gry. Oczywiście liczby mogą być różne, ale i tak producent na tym mniej by zarobił. Bo jednak ilość graczy pozostanie prawdopodobnie podobna liczebnie, ale podzieliliby się na zwolenników dwóch wersji. Można też zakładać, że koszty produkcji drugiej wersji będą dużo niższe, bo na przykład będzie to ta sama gra tylko z dodatkowymi elementami, ale kto będzie się bawił w takie nieopłacalne eksperymenty?
__________________
Zmieniłem nick z Absolem na Levkoni. Ostatnio edytowane przez Levkoni : 06.12.2011 - 13:20 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
Postów: n/a
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zarejestrowany: 02.05.2010
Skąd: Strangetown
Płeć: Kobieta
Postów: 117
Reputacja: 10
|
No tak,
nie znam sie zupełnie na robieniu gier czyli wjasnienie absaloma i ejaka brzmia tak samo przekonywująco. Jednak bardziej zgadzałabym się z tym co pisze ten ostatni. Bo tak na chłopski rozum to w EP wszystkie gry TS wnosily coś nowego do rozgrywki. Zatem można by chyba dodać takie rozszerzenie Tylko Dla Dorosłych... i jeszcze raz powtarzam ,że nie chodzi mi o b-b, tylko o mniej atrakcyjne aspekty życia . Bo o przemocy w takiej grze nie może być mowy. Tak mi sie wydaje. Np przemoc wobec dzieci czy mlodziezy. Nie przejdzie przez amerykańską cenzurę! Inna sprawa , co ejak myśli o różnicy we wzroście simó? Ktos kiedyś napisał ,że to niemożliwe albo bardzo trudne. A co wy myślicie o tym? A co do filmiku... też mi sie wydaje ,że to taki żarcik. Ale nawet, przyjmijmy że to prawda, bylo by to znowu to co mnie tak denerwowało w TS3...śliczne tło, przepiękne wschody i zachody słońca, blask księżyca na stawiku z rybkami koi... a simy jak jakieś pokraki, rozgrywka nieciekawa i szybko nużąca.. Zauważyliscie, że nie było w tym filmiku żadnych simów? To już jest podejrzane! Ale przyjemnie było popatrzeć!
__________________
Live long and prosper |
|
|
|
|
|
#6 | |||
|
Administrator
Zarejestrowany: 26.05.2005
Skąd: Warszawa
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,566
Reputacja: 102
|
Cytat:
Cytat:
Cytat:
No, skoro już tutaj jestem i choć uważam, że nie ma niczego, czego Ea nie mogłoby zaimplementować już w trójeczce, to: 1. Możliwość tworzenia własnej okolicy - I nie mam tu na myśli żadnych CAW czy czegoś takiego. Seria The Sims polega min. na projektowaniu, dlatego dziwi mnie, że jak dotąd nie można zaprojektować okolicy całkiem samemu. 2. Porzucenie "fake" budynków - Wybaczcie, ale ja akurat lubię widzieć, co mój sim robi, tak więc odebranie mi takiej możliwości jak przyglądanie się dzieciakom w szkołach czy dorosłym w pracy jest dla mnie czystym okrucieństwem. 3. No simy, Boże - TS1 nie potrzebowało ładnych simów, TS2 może i domyślnie też nie jest cudowne, ale przynajmniej daje możliwość stworzenia cudownie wyglądającego sima. Co widzimy w trójeczce? Iście amerykański obrazek, radośnie biegające po podwórku grubasy, których tłuszcz wylewa się z każdej fałdki na ich rozległym ciele. Akurat ten "drobny" szczegół całkowicie odrzucił mnie od tej gry. TS2 rządzi. Aha, no i piszę to mając tylko podstawkę na kompie, tak więc olejcie te punkty, które zostały już wprowadzone w dodatkach. Ostatnio edytowane przez Caesum : 07.12.2011 - 12:52 |
|||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Administrator
Zarejestrowany: 26.05.2005
Skąd: Warszawa
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,566
Reputacja: 102
|
Cytat:
Sram się o to "choćby" w zdaniu. Swoją wypowiedzią opisałeś CryEngine tak, jakby był tylko drobną kroplą w morzu genialnych, przecudownych i dopracowanych silników gier, podczas gdy tak naprawdę ile może ich być, CryEngine 3, Unreal Engine 3, Luminous i... ? Co do pomysłu kupna - Ea Games zupełnie nie interesuje się jakością produkcji, o czym świadczy masa gier, w tym całkiem znanych tytułów, tak więc wykupienie przez nich tak dobrego silnika jest równie prawdopodobne ponowne uruchomienie Ea-Land. Zresztą i tak większość firm woli stworzyć swój własny silnik albo już go ma i używa go do wszystkich swoich produkcji(Crystal Engine od Crystal Dynamics) Ostatnio edytowane przez Caesum : 07.12.2011 - 17:26 |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Zarejestrowany: 21.05.2009
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,023
Reputacja: 10
|
Cytat:
Za nerwy sory, ale nie lubię, jak ktoś nie doczyta tekstu i nie zajarzy o co chodzi...
__________________
Zmieniłem nick z Absolem na Levkoni. Ostatnio edytowane przez Levkoni : 07.12.2011 - 20:09 |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Zarejestrowany: 02.05.2010
Skąd: Strangetown
Płeć: Kobieta
Postów: 117
Reputacja: 10
|
Nie chce dolewac oliwy do ognia i jeszcze bardziej denwerować obu panów, ale naprwde nie ma sie o co tak denerwować.
mozliwe że obaj macie rację a jak bedzie zobaczymy. Chcialam tez przeprosic za pomylenie tożsamości ejaka i xometra. Dzieki za wyjasnienia co do różnicy we wzroście ale tak sobie myślę ,że przecież gdyby to bylo takie proste to by EA zaraz to zrobiła. Widzieliście w jakieś grze takie różnice . Nie mówie tu o róznych rasach, które ze swojej natury musza sie różnic wzrostem. Fakt, że w tych wszystkich siekaninach nie jest to takie istotne. Ale w simach by było. Czyli podsumujmy, co EA mogloby zmienić w TS4: - ekipe, ktora to robi - dać wieksze mozliwości tworzenia miasta a nie tylko okolicy - zmienic image simów - zróżnicować wzrost i co jeszcze? Wyślemy taka liste do EA?
__________________
Live long and prosper |
|
|
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|