Wróć   TheSims.PL - Forum > The Sims 4 > The Sims 4: Uwagi na temat gry

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 06.12.2011, 12:51   #1
simka334player
 
Avatar simka334player
 
Zarejestrowany: 02.05.2010
Skąd: Strangetown
Płeć: Kobieta
Postów: 117
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: Jakie będzie The Sims 4? Co powinno poprawić EA?

CAW czyli rozumiem Create a World?
Coś mi sie o uszy obiło. To rzeczywiście musi być ciekawe.
Masz racje ,że takie miasto jak w SimCity było by zaburzeniem istoty simowania. Czy można tworzyć własne budynki w CAW czy są takie gotowce jak w Karierze czy w Sredniowieczu?
Co do simów w grze i do karty. Mam GeForce9600GT i wszystko ustawione na maximum.
Chyba po prostu nie odpowiada mi taki rodzaj grafiki.
Nie wiem czy graliscie w Dragon Age? Taki styl by mnie satysfakcjonował w TS4. Wg mnie widać po prostu inna rękę, inną ekipę tworzącą.Np. jak te postaci w DA sie pięknie i płynnie poruszają. A popoatrzcie na te pokraki z TS3! Zgroza!
A co do rozgrywki ewentualnych TS4... jak wspominałam bardzo bym chciała różnicę we wzroście, w ogóle wieksze mozliwości kształtowania sylwetki sima bez konieczności ściągania ulepszeń z sieci.
Nieraz tez myślałam ,że powinny być dwie wersje The Sims, taka do 18 roku życia i powyżej. Bo zgadzam sie ,że ludzie, którzy zaczynali grać w simy jako dzieci są juz dorośli i maja inne potrzeby i inaczaj patrzą na świat.
W sumie co by EA szkodziło... i nie chodzi mi tu o b-b. Ale o twarde fakty życia np. nie wszystkie dzieci rodzą sie zdrowe, simy chorują, bardziej reagują na środowisko, jest im zimno w domu w zimie jak nie ma grzejnika lub kominka, zużywają im sie sprzęty i ubrania i musza kupić nowe.
O sklepach nie wspomnę. Bo w TS3 chyba ich nie ma, prawda?
Jest jeszcze wiele innych elementów z prozy życia, które są simom oszczędzone , a ktore powinny byc dodane w tej wersji +18.
Naprawde ciekawa jestem jakie bedą TS4! Bo że bedą nie mam wątpliwości!
__________________
Live long and prosper
simka334player jest offline   Odpowiedź z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stare 06.12.2011, 13:17   #2
Levkoni
 
Avatar Levkoni
 
Zarejestrowany: 21.05.2009
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,023
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: Jakie będzie The Sims 4? Co powinno poprawić EA?

simka334player ja w Dragon Age grałem, ale uważam, że lepiej nadawałaby się do simsów grafika na wzór Mass Effect. Jest to gra tych samych producentów, jest nieco starsza od Dragon Age, ale grafikę ma ładniejszą, śliczną animację postaci i co najważniejsze wcale nie wymaga wypasionego kompa.
Co do CAW - nie można w nim tworzyć własnych budynków typu ratusz, policja itp. Możesz jednak stawiać własne parcele gdzie tylko chcesz budować na nich domy oraz umieszczać wspomniane "królicze dziury", czyli szpital, ratusz etc. Możesz kształtować teren jak tylko chcesz, stawiać drzewa, obiekty, skały, tworzyć własne drogi z takimi teksturami jakie tylko chcesz, możesz "malować" ten świat jak tylko chcesz, również własnymi teksturami. Możliwości są ogromne, jednak jeśli chcesz zrobić na prawdę porządny świat, to będzie to nie lada wyzwanie. Własne budynki "królicze dziury" możesz stworzyć za pomocą odpowiednich programów graficznych, bądź też edytować zaimplementowane w grze, jednak też to wymaga trochę wiedzy. A w Internecie póki co znalazłem tylko jedną króliczą dziurę stworzoną przez gracza, plus kilka rekolorów.
I jeszcze co do Twojej koncepcji dwóch wersji Simsów, czyli 18 i +12. Jest to niemożliwe i kompletnie nieopłacalne. Załóżmy, że przez pierwsze dni TS4 kupi milion graczy. Wyprodukowanie gry to koszty ogromne, przyjmijmy że w przypadku TS4 będzie to 2 miliony dolarów (bo takie są koszta produkcji gier, nawet większe, ale jako że nie mam pojęcia ile kosztowały poprzednie części serii podaję kwotę totalnie zmyśloną). No i teraz załóżmy, że twórcy jednak stworzyli dwie wersje wiekowe simsów. No i musieli wyprodukować dwie gry, każda kosztowała ich po 2 miliony, czyli łącznie 4 miliony. Dwie wersje trafiają na półki i te milion graczy, które kupiłoby tylko jedną grę, teraz się rozdzielą na dwie grupy, załóżmy, że wersję 12+ kupi 600 000 tysięcy graczy a wersję 18+ 400 000. Obie wersje kosztują po około 50 dolarów. I teraz zobacz dwa scenariusze:

1. Wychodzi jedna wersja TS4; cena gry: 50 dolarów (ok 150zł), koszty produkcji: 2 miliony dolarów, ilość sprzedanych egzemplarzy: milion pudełek. 1 000 000 x 50 dolarów = 50 000 000 milionów dolarów zarobią twórcy na jednej wersji TS4 przy milionowym obrocie. Po odjęciu kosztów produkcji będzie to 48 000 000 mln dolarów czystego zysku.

2. Wersja druga. Wychodzą dwie wersje TS4, jedna 12+ i druga 18+. Każda wersja to koszt ok. 50 dolarów, koszty produkcji każdej z wersji osobno to ok. 2 mln dolarów czyli 4 mln dolarów łącznie. Ilość sprzedanych egzemplarzy: 600 000 tys sztuk TS4 12+ i 400 000 tys TS4 18+. Obliczenia sprzedaży takie same jak poprzednim razem: 1 000 000 x 50 dolarów = 50 000 000 jednak teraz odejmujemy zamiast 2 mln kosztów produkcji to 4 mln, czyli kwotę łączną wyprodukowania obu gier, czyli zysk przy takim scenariuszu wyniesie aż o 2 mln mniej - 46 000 000 mln dolarów. Kwota nadal ogromna, jednak EA jest o 2 mln stratne w stosunku do jednej wersji gry.

Oczywiście liczby mogą być różne, ale i tak producent na tym mniej by zarobił. Bo jednak ilość graczy pozostanie prawdopodobnie podobna liczebnie, ale podzieliliby się na zwolenników dwóch wersji. Można też zakładać, że koszty produkcji drugiej wersji będą dużo niższe, bo na przykład będzie to ta sama gra tylko z dodatkowymi elementami, ale kto będzie się bawił w takie nieopłacalne eksperymenty?
__________________
Zmieniłem nick z Absolem na Levkoni.

Ostatnio edytowane przez Levkoni : 06.12.2011 - 13:20
Levkoni jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 06.12.2011, 19:42   #3
Ilona
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Jakie będzie The Sims 4? Co powinno poprawić EA?

TS4 Work-in-Progress Video

http://www.dailymotion.com/video/xms...om=embediframe
  Odpowiedź z Cytatem
stare 07.12.2011, 10:29   #4
xometr
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Jakie będzie The Sims 4? Co powinno poprawić EA?

Cytat:
Napisał Absolem Zobacz post
simka334player ja w Dragon Age grałem, ale uważam, że lepiej nadawałaby się do simsów grafika na wzór Mass Effect. Jest to gra tych samych producentów, jest nieco starsza od Dragon Age, ale grafikę ma ładniejszą, śliczną animację postaci i co najważniejsze wcale nie wymaga wypasionego kompa.
Co do CAW - nie można w nim tworzyć własnych budynków typu ratusz, policja itp. Możesz jednak stawiać własne parcele gdzie tylko chcesz budować na nich domy oraz umieszczać wspomniane "królicze dziury", czyli szpital, ratusz etc. Możesz kształtować teren jak tylko chcesz, stawiać drzewa, obiekty, skały, tworzyć własne drogi z takimi teksturami jakie tylko chcesz, możesz "malować" ten świat jak tylko chcesz, również własnymi teksturami. Możliwości są ogromne, jednak jeśli chcesz zrobić na prawdę porządny świat, to będzie to nie lada wyzwanie. Własne budynki "królicze dziury" możesz stworzyć za pomocą odpowiednich programów graficznych, bądź też edytować zaimplementowane w grze, jednak też to wymaga trochę wiedzy. A w Internecie póki co znalazłem tylko jedną króliczą dziurę stworzoną przez gracza, plus kilka rekolorów.
I jeszcze co do Twojej koncepcji dwóch wersji Simsów, czyli 18 i +12. Jest to niemożliwe i kompletnie nieopłacalne. Załóżmy, że przez pierwsze dni TS4 kupi milion graczy. Wyprodukowanie gry to koszty ogromne, przyjmijmy że w przypadku TS4 będzie to 2 miliony dolarów (bo takie są koszta produkcji gier, nawet większe, ale jako że nie mam pojęcia ile kosztowały poprzednie części serii podaję kwotę totalnie zmyśloną). No i teraz załóżmy, że twórcy jednak stworzyli dwie wersje wiekowe simsów. No i musieli wyprodukować dwie gry, każda kosztowała ich po 2 miliony, czyli łącznie 4 miliony. Dwie wersje trafiają na półki i te milion graczy, które kupiłoby tylko jedną grę, teraz się rozdzielą na dwie grupy, załóżmy, że wersję 12+ kupi 600 000 tysięcy graczy a wersję 18+ 400 000. Obie wersje kosztują po około 50 dolarów. I teraz zobacz dwa scenariusze:

1. Wychodzi jedna wersja TS4; cena gry: 50 dolarów (ok 150zł), koszty produkcji: 2 miliony dolarów, ilość sprzedanych egzemplarzy: milion pudełek. 1 000 000 x 50 dolarów = 50 000 000 milionów dolarów zarobią twórcy na jednej wersji TS4 przy milionowym obrocie. Po odjęciu kosztów produkcji będzie to 48 000 000 mln dolarów czystego zysku.

2. Wersja druga. Wychodzą dwie wersje TS4, jedna 12+ i druga 18+. Każda wersja to koszt ok. 50 dolarów, koszty produkcji każdej z wersji osobno to ok. 2 mln dolarów czyli 4 mln dolarów łącznie. Ilość sprzedanych egzemplarzy: 600 000 tys sztuk TS4 12+ i 400 000 tys TS4 18+. Obliczenia sprzedaży takie same jak poprzednim razem: 1 000 000 x 50 dolarów = 50 000 000 jednak teraz odejmujemy zamiast 2 mln kosztów produkcji to 4 mln, czyli kwotę łączną wyprodukowania obu gier, czyli zysk przy takim scenariuszu wyniesie aż o 2 mln mniej - 46 000 000 mln dolarów. Kwota nadal ogromna, jednak EA jest o 2 mln stratne w stosunku do jednej wersji gry.

Oczywiście liczby mogą być różne, ale i tak producent na tym mniej by zarobił. Bo jednak ilość graczy pozostanie prawdopodobnie podobna liczebnie, ale podzieliliby się na zwolenników dwóch wersji. Można też zakładać, że koszty produkcji drugiej wersji będą dużo niższe, bo na przykład będzie to ta sama gra tylko z dodatkowymi elementami, ale kto będzie się bawił w takie nieopłacalne eksperymenty?
Dawno tak się nie ubawiłem. Widać że pojęcie o produkcji gier masz znikomą bez urazy oczywiście. Zrobienie gry w 2 czy nawet 3 wersjach to czysta kosmetyka. Robisz jedną podstawę a pózniej tylko implementujesz odpowiednie opcje w danej wersji. Kod gry nie wiele by się od siebie różnił gdyż całość opierałaby się tylko o skrypty. Mniej więcej jak w pokach. Mimo że gra wydawana jest w dwóch prawie identycznych wersjach nikt nie traci na tym a wręcz zuskuje. Sam naklad pracy również drastycznie nie wzrasta z powodów wymienionych poniżej. Kwoty też podałeś niezłe. Jeśli myślisz że producent ma 100% z ceny sklepowej to życzę powodzenia. Ale już mniejsza z tym. Co do ts 4 to jeszcze poczekamy sobie trochę. Kura znosząca złote jaja czyt ts3 jeszcze się nie zmęczyła tak więc twórcy będą ją doić do czysta. Co do silnika graficznego to tu nie ma żadnych obaw. Gra nie musi miec kosmicznych wymagań żeby powalać urokiem. Weźmu choćby crysisa 2. Jedną z najładniejszych obecnie gier. Jej ślinik cryengine3 nie jest szczególnie wymagający. Co do samej rozgrywki to simy muszą skończyć ze skryptowa konwencja inaczej zawsze będą to kukiełki myjące naczynia czy grające w szachy. Dla niekumatych. Każda czynność przez każdego sima wykonywana jest identycznie. To tak jakby cała rodzina klonów np. jadła synchronicznie, zawsze tą samą ilość produktów podzielnoną na dokładnie taką samą ilość kęsów. Co do rzeczonego filmiku z ts4. Jest to zwykłe tech-demo jakiegoś silnika graficznego z podłożoną simową muzyczką.
  Odpowiedź z Cytatem
stare 07.12.2011, 11:08   #5
simka334player
 
Avatar simka334player
 
Zarejestrowany: 02.05.2010
Skąd: Strangetown
Płeć: Kobieta
Postów: 117
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: Jakie będzie The Sims 4? Co powinno poprawić EA?

No tak,
nie znam sie zupełnie na robieniu gier czyli wjasnienie absaloma i ejaka brzmia tak samo przekonywująco. Jednak bardziej zgadzałabym się z tym co pisze ten ostatni.
Bo tak na chłopski rozum to w EP wszystkie gry TS wnosily coś nowego do rozgrywki. Zatem można by chyba dodać takie rozszerzenie Tylko Dla Dorosłych... i jeszcze raz powtarzam ,że nie chodzi mi o b-b, tylko o mniej atrakcyjne aspekty życia . Bo o przemocy w takiej grze nie może być mowy. Tak mi sie wydaje. Np przemoc wobec dzieci czy mlodziezy. Nie przejdzie przez amerykańską cenzurę!
Inna sprawa , co ejak myśli o różnicy we wzroście simó? Ktos kiedyś napisał ,że to niemożliwe albo bardzo trudne. A co wy myślicie o tym?
A co do filmiku... też mi sie wydaje ,że to taki żarcik. Ale nawet, przyjmijmy
że to prawda, bylo by to znowu to co mnie tak denerwowało w TS3...śliczne tło, przepiękne wschody i zachody słońca, blask księżyca na stawiku z rybkami koi... a simy jak jakieś pokraki, rozgrywka nieciekawa i szybko nużąca..
Zauważyliscie, że nie było w tym filmiku żadnych simów? To już jest podejrzane!
Ale przyjemnie było popatrzeć!
__________________
Live long and prosper
simka334player jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 07.12.2011, 12:38   #6
Caesum
Administrator
 
Avatar Caesum
 
Zarejestrowany: 26.05.2005
Skąd: Warszawa
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,566
Reputacja: 102
Domyślnie Odp: Jakie będzie The Sims 4? Co powinno poprawić EA?

Cytat:
Napisał xometr Zobacz post
Dawno tak się nie ubawiłem. Widać że pojęcie o produkcji gier masz znikomą bez urazy oczywiście. Zrobienie gry w 2 czy nawet 3 wersjach to czysta kosmetyka. Robisz jedną podstawę a pózniej tylko implementujesz odpowiednie opcje w danej wersji.
Czy naprawdę uważasz, że tak robią wszyscy? No to niestety muszę cię rozczarować. O ile prawdą jest, że najczęściej spotyka się konwersje gier, nie jest to wcale jedyny sposób. Infact, w przypadku The Sims silniki dla komputerów nie mają nic wspólnego z tymi dla konsoli. Może i są podobne, ale to głównie dlatego, bo użyto tych samych modeli i tekstur, cała reszta to dwa różne światy. To, że ten sam tytuł można znaleźć na różnych platformach, wcale nie znaczy, że to ta sama gra, nawet jeśli platformy są tej samej generacji.
Cytat:
Napisał xometr Zobacz post
Kod gry nie wiele by się od siebie różnił gdyż całość opierałaby się tylko o skrypty. Mniej więcej jak w pokach. Mimo że gra wydawana jest w dwóch prawie identycznych wersjach nikt nie traci na tym a wręcz zuskuje.
Prawda, ale tu również tylko i wyłącznie wtedy, gdy jest to ten sam silnik. W przypadku różnych silników języki też są różne, tak więc trzeba je albo przerobić albo zrobić od nowa(pzdr4Tomb Raider Angel of Darkness).
Cytat:
Napisał xometr Zobacz post
Co do silnika graficznego to tu nie ma żadnych obaw. Gra nie musi miec kosmicznych wymagań żeby powalać urokiem. Weźmu choćby crysisa 2. Jedną z najładniejszych obecnie gier. Jej ślinik cryengine3 nie jest szczególnie wymagający.
Ahem? "Choćby"? Chciałbym zauważyć, że CryEngine 2/3 został zrobiony głównie(tylko?) z myślą o jego sprzedaży innym firmom. Taki silnik musi być dobrze dopracowany pod względem optymizacji i grafiki jeżeli ma być dostrzeżony, tym bardziej z taką konkurencją jak Unreal Engine 3. Nie wspominam już nawet o tym, że CryEngine jest jednym z niewielu silników, które wykorzystują pełnię możliwości graficznych tej generacji. Takie silniki nie rosną na drzewach. Łatwo też ich się zrobić nie da, czego dowodem jest prawie co druga gra tnąca jak cholera.

No, skoro już tutaj jestem i choć uważam, że nie ma niczego, czego Ea nie mogłoby zaimplementować już w trójeczce, to:
1. Możliwość tworzenia własnej okolicy - I nie mam tu na myśli żadnych CAW czy czegoś takiego. Seria The Sims polega min. na projektowaniu, dlatego dziwi mnie, że jak dotąd nie można zaprojektować okolicy całkiem samemu.
2. Porzucenie "fake" budynków - Wybaczcie, ale ja akurat lubię widzieć, co mój sim robi, tak więc odebranie mi takiej możliwości jak przyglądanie się dzieciakom w szkołach czy dorosłym w pracy jest dla mnie czystym okrucieństwem.
3. No simy, Boże - TS1 nie potrzebowało ładnych simów, TS2 może i domyślnie też nie jest cudowne, ale przynajmniej daje możliwość stworzenia cudownie wyglądającego sima. Co widzimy w trójeczce? Iście amerykański obrazek, radośnie biegające po podwórku grubasy, których tłuszcz wylewa się z każdej fałdki na ich rozległym ciele. Akurat ten "drobny" szczegół całkowicie odrzucił mnie od tej gry. TS2 rządzi.
Aha, no i piszę to mając tylko podstawkę na kompie, tak więc olejcie te punkty, które zostały już wprowadzone w dodatkach.

Ostatnio edytowane przez Caesum : 07.12.2011 - 12:52
Caesum jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 07.12.2011, 13:17   #7
xometr
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Jakie będzie The Sims 4? Co powinno poprawić EA?

Cytat:
Napisał Caesum Zobacz post
Czy naprawdę uważasz, że tak robią wszyscy? No to niestety muszę cię rozczarować. O ile prawdą jest, że najczęściej spotyka się konwersje gier, nie jest to wcale jedyny sposób. Infact, w przypadku The Sims silniki dla komputerów nie mają nic wspólnego z tymi dla konsoli. Może i są podobne, ale to głównie dlatego, bo użyto tych samych modeli i tekstur, cała reszta to dwa różne światy. To, że ten sam tytuł można znaleźć na różnych platformach, wcale nie znaczy, że to ta sama gra, nawet jeśli platformy są tej samej generacji.

Prawda, ale tu również tylko i wyłącznie wtedy, gdy jest to ten sam silnik. W przypadku różnych silników języki też są różne, tak więc trzeba je albo przerobić albo zrobić od nowa(pzdr4Tomb Raider Angel of Darkness).

Ahem? "Choćby"? Chciałbym zauważyć, że CryEngine 2/3 został zrobiony głównie(tylko?) z myślą o jego sprzedaży innym firmom. Taki silnik musi być dobrze dopracowany pod względem optymizacji i grafiki jeżeli ma być dostrzeżony, tym bardziej z taką konkurencją jak Unreal Engine 3. Nie wspominam już nawet o tym, że CryEngine jest jednym z niewielu silników, które wykorzystują pełnię możliwości graficznych tej generacji. Takie silniki nie rosną na drzewach. Łatwo też ich się zrobić nie da, czego dowodem jest prawie co druga gra tnąca jak cholera.

No, skoro już tutaj jestem i choć uważam, że nie ma niczego, czego Ea nie mogłoby zaimplementować już w trójeczce, to:
1. Możliwość tworzenia własnej okolicy - I nie mam tu na myśli żadnych CAW czy czegoś takiego. Seria The Sims polega min. na projektowaniu, dlatego dziwi mnie, że jak dotąd nie można zaprojektować okolicy całkiem samemu.
2. Porzucenie "fake" budynków - Wybaczcie, ale ja akurat lubię widzieć, co mój sim robi, tak więc odebranie mi takiej możliwości jak przyglądanie się dzieciakom w szkołach czy dorosłym w pracy jest dla mnie czystym okrucieństwem.
3. No simy, Boże - TS1 nie potrzebowało ładnych simów, TS2 może i domyślnie też nie jest cudowne, ale przynajmniej daje możliwość stworzenia cudownie wyglądającego sima. Co widzimy w trójeczce? Iście amerykański obrazek, radośnie biegające po podwórku grubasy, których tłuszcz wylewa się z każdej fałdki na ich rozległym ciele. Akurat ten "drobny" szczegół całkowicie odrzucił mnie od tej gry. TS2 rządzi.
Aha, no i piszę to mając tylko podstawkę na kompie, tak więc olejcie te punkty, które zostały już wprowadzone w dodatkach.
Mówiąc kilka wersji mówiłem o sims i sims 18+ a nie wersji na rożne platformy. Co się tyczy silników to też nie za bardzo kumam aluzję. Wspomniany przeze mnie cryengin jest multi platformowy bo obsługuje go ps3,x360 a wiec i pc. Silnik cryteku bez wzgledu na cel w jakim powstał bije na głowę wiekszość z nich. Co za problem żeby ea go kupiło to the sims. Swoją drogą silniki cryteka sa obecniej najbardziej multiplatforomowe jesli mozna tak to nazwać. Własnie pracuja nad jego odpowiednikiem dla tabletow oraz smartfonow i jak widac wyglada to bardzo obiecujaco. Problem w tym ze dla nich glowny taget to dzieci i dlatego daja nam taka kolorowa pake zamiast nowosci pod wzgledem mechaniki oraz grafiki
  Odpowiedź z Cytatem
stare 07.12.2011, 17:23   #8
Caesum
Administrator
 
Avatar Caesum
 
Zarejestrowany: 26.05.2005
Skąd: Warszawa
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,566
Reputacja: 102
Domyślnie Odp: Jakie będzie The Sims 4? Co powinno poprawić EA?

Cytat:
Napisał xometr Zobacz post
Mówiąc kilka wersji mówiłem o sims i sims 18+ a nie wersji na rożne platformy.
W takim razie źle zrozumiałem.
Cytat:
Napisał xometr Zobacz post
Wspomniany przeze mnie cryengin jest multi platformowy bo obsługuje go ps3,x360 a wiec i pc. Silnik cryteku bez wzgledu na cel w jakim powstał bije na głowę wiekszość z nich. Co za problem żeby ea go kupiło to the sims.
Sram się o to "choćby" w zdaniu. Swoją wypowiedzią opisałeś CryEngine tak, jakby był tylko drobną kroplą w morzu genialnych, przecudownych i dopracowanych silników gier, podczas gdy tak naprawdę ile może ich być, CryEngine 3, Unreal Engine 3, Luminous i... ? Co do pomysłu kupna - Ea Games zupełnie nie interesuje się jakością produkcji, o czym świadczy masa gier, w tym całkiem znanych tytułów, tak więc wykupienie przez nich tak dobrego silnika jest równie prawdopodobne ponowne uruchomienie Ea-Land. Zresztą i tak większość firm woli stworzyć swój własny silnik albo już go ma i używa go do wszystkich swoich produkcji(Crystal Engine od Crystal Dynamics)

Ostatnio edytowane przez Caesum : 07.12.2011 - 17:26
Caesum jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 07.12.2011, 20:04   #9
Levkoni
 
Avatar Levkoni
 
Zarejestrowany: 21.05.2009
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,023
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: Jakie będzie The Sims 4? Co powinno poprawić EA?

Cytat:
Napisał xometr Zobacz post
Dawno tak się nie ubawiłem. Widać że pojęcie o produkcji gier masz znikomą bez urazy oczywiście. Zrobienie gry w 2 czy nawet 3 wersjach to czysta kosmetyka. Robisz jedną podstawę a pózniej tylko implementujesz odpowiednie opcje w danej wersji. Kod gry nie wiele by się od siebie różnił gdyż całość opierałaby się tylko o skrypty. Mniej więcej jak w pokach. Mimo że gra wydawana jest w dwóch prawie identycznych wersjach nikt nie traci na tym a wręcz zuskuje. Sam naklad pracy również drastycznie nie wzrasta z powodów wymienionych poniżej. Kwoty też podałeś niezłe. Jeśli myślisz że producent ma 100% z ceny sklepowej to życzę powodzenia. Ale już mniejsza z tym. Co do ts 4 to jeszcze poczekamy sobie trochę. Kura znosząca złote jaja czyt ts3 jeszcze się nie zmęczyła tak więc twórcy będą ją doić do czysta. Co do silnika graficznego to tu nie ma żadnych obaw. Gra nie musi miec kosmicznych wymagań żeby powalać urokiem. Weźmu choćby crysisa 2. Jedną z najładniejszych obecnie gier. Jej ślinik cryengine3 nie jest szczególnie wymagający. Co do samej rozgrywki to simy muszą skończyć ze skryptowa konwencja inaczej zawsze będą to kukiełki myjące naczynia czy grające w szachy. Dla niekumatych. Każda czynność przez każdego sima wykonywana jest identycznie. To tak jakby cała rodzina klonów np. jadła synchronicznie, zawsze tą samą ilość produktów podzielnoną na dokładnie taką samą ilość kęsów. Co do rzeczonego filmiku z ts4. Jest to zwykłe tech-demo jakiegoś silnika graficznego z podłożoną simową muzyczką.
Nie wiem, czy znasz się na robieniu gier, ale na czytaniu i rozumieniu tekstu na pewno nie. Po pierwsze naucz się czytać, a nie tylko widzieć... Cytuję sam siebie z tego posta, który skomentowałeś " Można też zakładać, że koszty produkcji drugiej wersji będą dużo niższe, bo na przykład będzie to ta sama gra tylko z dodatkowymi elementami, ale kto będzie się bawił w takie nieopłacalne eksperymenty?" A ty mi tu chrzanisz o tym samym, co ja napisałem. To samo tyczy się podanych przeze mnie kwot. Napisałem wyraźnie, że są ZMYŚLONE. Chciałem tylko ogólnikowo zobrazować jak to mogłoby wyglądać. To samo tyczy się kwot, nie mam zamiaru w takim prostym schemacie uwzględniać marż importerów, hurtowni, sprzedawców itd. Miało być prosto i wyraźnie, a jedynym celem tego było pokazanie, że twórcom niekoniecznie się opyla robić dwie wersje tej samej gry na PC. Więc przestań mi tu pierdoły opowiadać, bo jedno, czego nienawidzę, to nieuzasadnionej krytyki i braku zrozumienia tekstu przez kogoś napisanego. A ty od razu z miejsca "Dawno tak się nie ubawiłem. Widać że pojęcie o produkcji gier masz znikomą bez urazy oczywiście." Pojęcie o produkcji gier mam znikome, tyle co przeczytam w artykułach. I nie mam zamiaru udawać, że jest inaczej. Ale nie trzeba być znawcą, żeby pewne rzeczy wywnioskować.

Za nerwy sory, ale nie lubię, jak ktoś nie doczyta tekstu i nie zajarzy o co chodzi...
__________________
Zmieniłem nick z Absolem na Levkoni.

Ostatnio edytowane przez Levkoni : 07.12.2011 - 20:09
Levkoni jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 08.12.2011, 17:17   #10
simka334player
 
Avatar simka334player
 
Zarejestrowany: 02.05.2010
Skąd: Strangetown
Płeć: Kobieta
Postów: 117
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: Jakie będzie The Sims 4? Co powinno poprawić EA?

Nie chce dolewac oliwy do ognia i jeszcze bardziej denwerować obu panów, ale naprwde nie ma sie o co tak denerwować.
mozliwe że obaj macie rację a jak bedzie zobaczymy.
Chcialam tez przeprosic za pomylenie tożsamości ejaka i xometra.
Dzieki za wyjasnienia co do różnicy we wzroście ale tak sobie myślę ,że przecież gdyby to bylo takie proste to by EA zaraz to zrobiła. Widzieliście w jakieś grze takie różnice . Nie mówie tu o róznych rasach, które ze swojej natury musza sie różnic wzrostem.
Fakt, że w tych wszystkich siekaninach nie jest to takie istotne. Ale w simach by było.
Czyli podsumujmy, co EA mogloby zmienić w TS4:
- ekipe, ktora to robi
- dać wieksze mozliwości tworzenia miasta a nie tylko okolicy
- zmienic image simów
- zróżnicować wzrost
i co jeszcze?
Wyślemy taka liste do EA?
__________________
Live long and prosper
simka334player jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023