|
|
#33 |
|
Zarejestrowany: 27.07.2007
Skąd: Ciche Wzgórze
Płeć: Kobieta
Postów: 1,665
Reputacja: 10
|
@up:
Cieszę się ![]() A ja mam pytanie, odnośnie skanowania dodatków przez simPE.... Ale najpierw może szerzej przedstawię problem, żeby wszystko było jasne Od jakiegoś czasu mam problem z grafiką w TS2. Po dwóch godzinach gry (a raczej budowania ), świruje mi grafika: pojawiają się artefakty i dziwne, migające kształty, simowie stają się czarni włącznie z okolicą, zanikają im włosy (czasem tułów; problem ze zniknięciem dotyczy również obiektów w trybie kupowania), na ekranie rozmazują się ikony interfejsu. Ogólnie rzecz biorąc: robi się straszny bałagan. Na szczęście zazwyczaj udaje mi się zapisać grę, więc wiele nie tracę Po stworzeniu zapisu, wyskakuje błąd z aplikacją.I teraz moje pytanie: Skanowałam dodatki przez simPE i znalazłam dość sporo takich, które w kolumnie "Health" mają wpisane "BigMeshGeometry". Czytałam trochę o tych poly countach i z tego, co zrozumiałam, takie obiekty mogą znacznie obciążać kartę graficzną, w efekcie czego powstaje taka mozaika na ekranie, jak u mnie. Myślicie, że wywalenie większości takich obiektów o potężnych meshach pomoże? Sterowniki od grafiki mam już uaktualnione, DirectX również.
__________________
![]() |
|
|
|
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|