|
|
#3 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Przed chwilą właśnie przerzuciłam folder "Downloads" na pulpit i nadal jest to samo :/. Zobaczę jeszcze z tym usuwanie cache. A nie lepiej usunąć cały EA Games niż po kolei wszystko?
Edit: Oj przepraszam pomyliłam się. Myślałam, że chodzi Ci o pojedyncze foldery, a tu widzę dwa takie pliki: Acessory.cache i Group.cache - zaraz je usunę. Edit 2: Niestety, skasowanie cache nie pomogło. Czyli nie jest to wina dodatków z Internetu tylko samej gry. Zrobię reintalkę i zobaczę czy coś się zmieniło. Edit 3: Reinstalka nie pomogła .
Ostatnio edytowane przez Mixy : 05.02.2013 - 20:30 |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|