|
|
|
|
#2 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
GF4MX nie ma sprzętowej akceleracji DX9, i dlatego nie będzie można włączyć nic więcej niż teraz masz włączone. Trochę szybciej będzie chodziło przewijanie (kamera itp.), trochę mniej czasu będzie zajmowało przechodzenie z domu do otoczenia (wyjazd na zakupy) - ale to wszystko. |
|
|
|
|
#3 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
A DX9 mi samo instalowałao gdy innstalowałam simsy 2 , i nic sie nie dzieje.No ale masz racje jak np: przechodze z osiedla na mój dom to troszek sie zacina, ale potem to wszystko gładko chodzi!!! .Dlatego planuje wiecej ram kupić
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
"Akcelerator wirtualny" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ... pewnie nawet nie wiesz co to znaczy, dlatego nie będę się "znęcał" i tłumaczył jaka to bzdura. Nie włączysz wszystkich opcji graficznych na "full" (z kartą GF4MX) , bo zamiast gry będziesz miała pokaz slajdów. Ale ogólnie da się grać z taką kartą graficzną w kompie, przy detalach ustawionych na minimum i wyłączonych odbiciach nawet w miarę płynnie (rozdzielczość 800x600). |
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Przesadzacie z tymi kartami graficznymi, przynajmniej jeżeli chodzi o TS2. Z tego co zdołałem się zorientować to jestem szczęśliwym posiadaczem najsłabszej karty GeForce 2MX400 z 64MB RAM. Gra ustawiła mi wszystkie parametry na średni. Powłączałem wszystkie detale na full z wyjątkiem tekstur otoczenia, które zostawiłem na "średni", bo faktycznie obrót kamery nie był zbyt płynny, a różnica na ekranie (1024x768) różnice nie były zbyt widoczne. Na takich ustawieniach gra chodzi na dwóch komputerach: 1GHz i 2,8GHz. Różnica między nimi jest, owszem, ale przy przechodzeniu z menu do widoku okolicy, z widoku okolicy do rodzinki, przy ładowaniu dodatków przy tworzeniu rodzinki lub przy zakupach ciuchów - czyli tam, gdzie komp musi załadować dodatkowe elementy. W samej grze, przy kierowaniu Simami różnic w płynności gry praktycznie nie widać. Słabszy komputer ma 256MB RAM, mocniejszy 512MB. Stosując na słabszym dodatkowe zarządzanie RAMem dwa razy doszło do totalnego zawieszenia kompa (tylko reset "na twardo"), po wywaleniu menedżera RAMu gra elegancko działa.
Jeszcze raz podkreślam, że TS2 nie stawia jakiś specjalnych ekstra wymagań karcie graficznej. Problemy z kartą wynikają z nowego silnika gry i trybu obsługi grafiki (karty Riva) i konieczności aktualizacji sterowników. Chociaż ja na superstarych sterownikach też nie miałem żadnych problemów. Musiałem je zaktualizować przez Bajeczkę i jej problem z szarą i przeźroczystą wodą (badania trwają! ) i nie widzę żadnej różnicy między jednymi a drugimi. Na słabszym kompie ciągle są stare.
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Faktycznie, przesadziłem.
Gra działa, chodzi w miarę płynnie ... ale wygląda zupełnie innaczej niż na kartach z DX9. Dowcip polega na tym, że gra nie włączy niektórych funkcji jeśli nie ma wspomagania sprzętowego (starsza wersja DX9 na to pozwalała, ale efektem był ... slideshow - oczywiście na słabych kartach). To prawda że da się grać na prawie każdej karcie graficznej, byle komputer wytrzymał obciążenie przetwarzaniem tekstur. Problemy widać dopiero powyżej pewnej ilości obiektów na planszy (szczególnie jeśli rodzina liczy 8 osób ).W zasadzie minimalne wygania podane na pudełku są w miarę realistyczne, z tym że na najsłabszym możliwym sprzęcie granie jest trochę męczące. Poniżej 256MB RAM (szczególnie jeśli mamy winXP) prawie nie da się grać, ale z kolei 1GB też nie daje jakieś dużego "kopa". Gra ma głupi zwyczaj czytania wszystkiego z dysku, nawet jeśli plik był już w użyciu. Praktycznie 512MB RAM i karta zgodna z DX9 (ale nie GF FX5200!) zapewniają w miarę komfortową grę (z włączonymi wszystkimi opcjami grafiki, w rozdzielczości 1024x768). Ten dowcip z wodą to ja już widziałem, ale na Radeonie 7500. Karty które obsługują sprzętowo T&L mogą się różnić w wyświetlaniu tego samego elementu, to się zdarza nie tylko w tej grze. Oczywiście może to też być wina sterowników (nie zawsze najnowsze są najlepsze, ale przeważnie tak jest) albo uszkodzonego pliku gry. To drugie (uszkodzony plik) zdarza się czasmi przy imporcie przedmiotów - ja ostatnio ściągnąłem domek który "rozwalił" wyświetlanie dachów (dołączona tekstura miała zły rozmiar, a gra oczywiście wszystko "przerobiła" tak żeby było zgodne z ostanio dołożonym przdmiotem). |
|
|
|
#7 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Nie chce zaśmiecać forum i pisać nowych wotków!!!!
Więc mam taki problem: Mam karte graficzną GeForce 6800 mx ultra z 256mb i mam bugi graficzne!! Takie jak nie ma domów w weronie albo brak kturejś nogi simsów!!!! Nie wiem co mam robić!!! Mój konfig: Pentium 4 HT (Haapy Tredy) Procesor 3500mhz Pamięć RAM 1792mb (nie dawno kupiona) Karta graficzna GeForce 6800mx ultra z 256mb Diretix 9.0c Sterowniki najnowsze!!! Mam orginalne The sims 2!!! |
|
|
|
#8 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Ja bym proponował GF 4 TYTANIUM ale to nie wszystko żeby gra sie nie ścinała musisz mieć też troszke ram!!! Wink
|
|
|
|
#9 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Nie wiem czy ktoś miał już taki problem, ale szukałam i nic nie znalazłam (ale jak jest to sorry).
Wcześniej gdy miałam windows milenium grafika działała mi bez zarzutu (w the sims2). Teraz mam xp i niektóre obiekty są białe. Nagrywałam już 2 razy simsy 2 i jest nadal tak samo. A i wszystkie rzeczy w kompie mam takie same, nic nie zmieniałam (chodzi o części komputerowe). Czego to wina? Proszę o szybką pomoc. |
|
|
|
#10 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
|
|
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|