|
|
|
|
#2 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
![]() 2.0 to zwiększenie, a 0.5 zmniejszenie acz po zastosowaniu kodu miałam problem z powrotem do normalnej wysokości. dopiero po wyjściu i wejściu do domu wszystko było normalnie.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Najpierw naucz się myśleć, chłopak.
To chyba jasne, strechskeleton 1, to stan pierwotny, strechskeleton plus liczba np. 0.9 sim się kurczy. Jeżeli wpisujesz strechskeleton 5, sim się zwiększa ![]() KPW?
Ostatnio edytowane przez Poison Paradise : 10.12.2004 - 18:46 Powód: Bla, bla, bla :P |
|
|
|
#4 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Jeśli wpisujesz tak jak w tytule, to nie działa z powodu literówki.
StretchSkeleton |
|
|
|
#6 |
|
Guest
Postów: n/a
|
czyli trzeba z tym 't' napisać? dzięki jutta!
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Mam jedno pytanko dotyczace StretchSkeleton. Czy można zrobić aby sim zawsze był mały? Chciałbym stworzyć rodzine Khazadów, ale nie moge tego zrobic bez kodów
(bo zawsze po wyjściu z parecli wracaja do pierwotnej postaci)
|
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|