|
![]() |
#2 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
![]() 2.0 to zwiększenie, a 0.5 zmniejszenie ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Najpierw naucz się myśleć, chłopak.
To chyba jasne, strechskeleton 1, to stan pierwotny, strechskeleton plus liczba np. 0.9 sim się kurczy. Jeżeli wpisujesz strechskeleton 5, sim się zwiększa ![]() KPW? ![]() Ostatnio edytowane przez Poison Paradise : 10.12.2004 - 17:46 Powód: Bla, bla, bla :P |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Jeśli wpisujesz tak jak w tytule, to nie działa z powodu literówki.
StretchSkeleton |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
czyli trzeba z tym 't' napisać? dzięki jutta!
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Mam jedno pytanko dotyczace StretchSkeleton. Czy można zrobić aby sim zawsze był mały? Chciałbym stworzyć rodzine Khazadów, ale nie moge tego zrobic bez kodów
![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|