|
![]() |
#1 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
KornGirl, lubię Cię i jakoś tak nie wyobrażam sobie żebyś kłamała... chociaż z drugiej strony pięcioraczki...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
#2 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Hmmm... nie uwazacie, ze to wyglada co najmniej znajomo???
http://modthesims2.com/showthread.ph...6&page=3&pp=25 sama nie wiem jak to skomentowac. hmmm. z patchami w grze dzieja sie rooooooooozne dziwne rzeczy. teraz juz jestem przekonana, ze 'czysta' gra az takich bledow nie ma... ps co do tego ze mi sie nie otwieralo i wypowiedzi Sims0maniaka, teraz korzystam z windy i w explorerze linki dzialaja. pod linuxem w mozilli niestety nie dzialaly. |
![]() |
#3 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
Fizzly, mogą być (np. jak się używa kostki mishuno), tylko wtedy zdjęcia Simów wychodzą poza granicę. Ale rzeczywiście dziwne, że tutaj jest wszystko ok. |
|
![]() |
#4 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
Co do tematu o który tu się ... rozmawiacie: Można zrobić dowolną ilość dzieci jednocześnie, nie tylko programem SimPe (to akurat dla mnie najłatwiejszy sposób, używam tego softu). Ograniczenie ilości osób w domu można obejść wpisując kod, ale na słabszych kompach gra z więcej niż 10 jest beznadziejnie powolna. Bez "hacków" i programów gra ma wbudowane ograniczenie - może się urodzic tylko dwoje dzieci z jednej ciąży (bliżniaki, ale nie klony - nie są identyczne). Przed wypuszczeniem "patcha" zdarzały się niektórym jakby "podwójne" urodziny, gra powtarzała "poród" po kilku godzinach (czasu gry). To tyle co wiem, a że "podrasowne" przedmioty mogą w grze wywoływać różne niecodzienne sytuacje wiecie sami. |
|
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|