Wróć   TheSims.PL - Forum > The Sims 2 > The Sims 2: Problemy z grą

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 19.01.2005, 01:11   #1
35C4R00N
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lea
No to d... A tak w ramach żarciku: znajomy wyliczył że zadanie symulacyjne pt. TS2 wymaga mocy obliczeniowej w kwadracie liczby wszystkich simów uczestniczących kiedykolwiek w rodzince. Innymi słowy powyżej pewnego pokolenia nie istnieje komputer klasy PC który mógłby rozwiązać takie zadanie.
Twojemu znajomemu pewnie nie zajęło to obliczenie więcej niż jeden dzień, a Maxis przez trzy lata (podobno tyle trwały prace nad grą) na to nie wpadł ...

To prawda, gra jest niedopracowana - takie rzeczy można sprawdzić na wczesnym etapie projektowania. Żebyś wiedziała co się dzieje z dużymi domami ... ludzie piszą że niektóre dają się używać tylko w trybie budowania (te publiczne). Próba wejścia na nie w grze (wyjazd na parcele publiczną) potrafi zająć całkiem mocnemu komputerowi (P4 3,2GHz / 1GB RAM / Radeon9800 ) ponad 12 godzin!!! ... ktoś tu się przeliczył z możliwościami sprzętu, albo cała gra jest tylko konwersją z konsoli (w takim przypadku byłby to "normalny" objaw - konsolowe wersje mają ograniczony tryb budowania)
Teraz doszedł jeszcze jeden - poważny - problem. Wszystkie obiekty projektowane w programie "Majster+" jakie gracz ma na dysku są dołaczane do każdego domu wysyłanego na serwer EA Games ... mam nadzieje że jak im serwer padnie to zauważą że "coś nie teges" (na pierwsze informacje zareagowali tekstem "... no problem"). Teraz typowy "upload" ma minimum 30MB, a trafiają się takie po 200 i więcej ... ale będzie jazda ...
  Odpowiedź z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stare 19.01.2005, 07:27   #2
Pingwin
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

to prawda ts2 powinno mieć bardziej dopracowany engine gry(przykładem może być hl 2), tak samo jak polska gra Xpand Rally. Gostek posiadający Athlona 64 3000+, 1024mb ddram i GeForce 6800 ultra w tej grze ma (nie zależnie od detali) max 20-30 fps
U mnie jak był pusta parcela i 3 simy gra chodzi płynnie na max detalach(mam p4 2ghz, 512mb ram i gf3ti(zmieniam na 9550 XT), a wjade do parceli publicznej to ....

Owszem gra może na kompach typu P4 3.6ghz HT 2048mb ddram2 i 2x 6800ultra(w trybie SLI)chodzi dobrze i płynnie (taki zestwik w alienware kosztuje koło 8-10 tys $ :] )

Do Lei:
Jakiego masz radka 9550? bo jak wersje za max 300zł (spahire, gigabyte, asus) to jest to słaby wybór(i to bardzo) zwykła wersja nie nadaje się zbytnio do dzisiejszych gier, jedynie wersj 9550XT z GeCube za ok 400zł jest przystępnym rozwiązaniem (cena/jakość)
  Odpowiedź z Cytatem
stare 19.01.2005, 11:40   #3
Lea
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał Sims0maniak
To prawda, gra jest niedopracowana - takie rzeczy można sprawdzić na wczesnym etapie projektowania. Żebyś wiedziała co się dzieje z dużymi domami ... ludzie piszą że niektóre dają się używać tylko w trybie budowania (te publiczne). Próba wejścia na nie w grze (wyjazd na parcele publiczną) potrafi zająć całkiem mocnemu komputerowi (P4 3,2GHz / 1GB RAM / Radeon9800 ) ponad 12 godzin!!! ... ktoś tu się przeliczył z możliwościami sprzętu, albo cała gra jest tylko konwersją z konsoli (w takim przypadku byłby to "normalny" objaw - konsolowe wersje mają ograniczony tryb budowania)
No cóż, taka jest mentalność wszystkich ale to dosłownie wszystkich firm produkujacych programy symulacyjne - niekoniecznie służące do gier. W programie daje sie ogromne teoretycznie możliwości symulacyjne a demonstruje sie to albo na małych zadaniach albo robi się "ściemę" w postaci pięknych prezentacji w PowerPoincie Sądzę że musimy żyć z TS2 takimi jakie są i co najwyżej szukać rozwiązań polegających na -- jak poradziłeś -- nie ściąganiu NPC z innymi domami. Pewnie się znajdą inne pomysły, bo jak widać możliwości przyspieszania komputerów opartych o krzem sie powoli kończą...

Cytat:
Napisał Sims0maniak
Teraz doszedł jeszcze jeden - poważny - problem. Wszystkie obiekty projektowane w programie "Majster+" jakie gracz ma na dysku są dołaczane do każdego domu wysyłanego na serwer EA Games ... mam nadzieje że jak im serwer padnie to zauważą że "coś nie teges" (na pierwsze informacje zareagowali tekstem "... no problem"). Teraz typowy "upload" ma minimum 30MB, a trafiają się takie po 200 i więcej ... ale będzie jazda ...
Hihihihihihi :-))))))))))))))))))))

Cytat:
Napisał Pingwin
Jakiego masz radka 9550? bo jak wersje za max 300zł (spahire, gigabyte, asus) to jest to słaby wybór(i to bardzo) zwykła wersja nie nadaje się zbytnio do dzisiejszych gier, jedynie wersj 9550XT z GeCube za ok 400zł jest przystępnym rozwiązaniem (cena/jakość)
Mam Saphire i jestem zadowolona z grafiki Problemem jest wydajność systemu (pamięć, procek, dysk). Spróbowałam uruchomić tę samą rodzinkę na bardzo dobrym notebooku HP/Compaq nx9010 z procesorem P4 3 GHz i prawie nic sie nie poprawilo...
Powiedz, czy ja sie mylę? Karty Radeon XT to te z tunerem TV, prawda? Hmm, juz mam realny telewizor klasy "zamożny Sim" i chyba nie potrzebuje kolejnego w kompie

Ostatnio edytowane przez Lea : 19.01.2005 - 11:48
  Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 4 (0 użytkownik(ów) i 4 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023