|
|
#11 |
|
Guest
Postów: n/a
|
na stronie www.simpassion.simy.pl opublikowano artyuł z OFICJALNYMI informacjami z nocnego dodatku
oficjalne bo przetłumaczone z zagranicznych newsów i czatu z Tim-em Oto i ten artykuł: Oto co nowego znajdziesz w dodatku The Sims 2: Nocne życie: + nowe sąsiedztwo - centrum miasta, w którym można będzie zrobić zakupy, umówić się na randkę, miło spędzić czas a nawet osiedlić się. W centrum miasta znajdziesz między innymi francuskie bistra, restauracje wzorowane na latach 50-tych i nocne kluby; + nowe rozmiary parcel, w tym 2x2, 1x3, 2x4 i więcej; + kilka wspaniałych ubranek przeznaczonych dla małych dzieci, w tym maleńkie słodkie czapeczki przypominające zwierzaki; + wiele nowych rodzajów jedzenia, w tym takie, które można będzie przygotować w domu, jak np. romantyczny deser oraz takie, które dostępne będzie tylko w restauracjach, jak np. przyrumienione na ogniu krewetki z limonką; + wiele nowych interakcji, w tym flirtowanie w trakcie posiłku, możliwość zapytania innych Simów o ich pragnienia i obawy, wiele sposobów zobaczenia o czym myślą twoi przyjaciele; + postacie wampirów, którymi można będzie sterować tak, jak obcymi i zombie. Wampiry cechować będzie wyjątkowo biała karnacja skóry. Nie będą też posiadać odbicia w lustrze. Wampiry nie będą żywić się jednak krwią innych Simów ale normalnym pożywieniem. Twój wampir będzie mógł ukąsić, a właściwie pocałować innego Sima (dotyczyć będzie to nastolatków i starszych Simów) i przemienić go w wampira (wampiryzm nie jest cechą genetyczną). Twój wampir będzie również zmuszony prowadzić nocny tryb życia gdyż może spłonąć w promieniach słońca, co wcale nie jest zabawne. Jeżeli jednak twój wampir znajdzie się w promieniach słońca aby ustrzec go od śmierci musisz go stamtąd jak najszybciej zabrać i odprowadzić na odpoczynek, najlepiej do ekskluzywnej wyściełanej trumny. Simowie zaglądający do trumny, w której wypoczywa jakiś wampir mogą zostać przez niego wystraszeni na śmierć. Wampiry będą mogły zawierać związki małżeńskie i mieć dzieci. Najwspanialszą jednak rzeczą jest to, że wampiry będą mogły latać dookoła nad stołami i różnymi przedmiotami niczym nietoperze; + nową aspirację - przyjemność; + ponad 130 nowych obiektów; + kręgielnie; + sprzęt karaoke, przy pomocy którego Sim będzie mógł zaśpiewać solo lub z innym Simem; + stolik do gry w pokera; + kanapy i bary, które można będzie układać z segmentów w dowolne kształty; + dywany, w tym dywany do dziecięcego pokoju. Dywan ułożony zbyt blisko kominka może zająć się od ognia; + drzwi garażowe; + ściany sięgające połowy wysokości normalnych ścian, w tym półprzezroczyste; + dyskotekową podłogę taneczną, masę różnego rodzaju oświetlenia, neonów, po prostu oświetleniową krainę cudów; + samochody. Wszyscy Simowie opuszczający dom o tej samej porze będą mogli skorzystać z jednego pojazdu. Jedna rodzina będzie mogła mieć kilka samochodów i będziesz mógł wskazać który Sim ma skorzystać w danej chwili z którego z nich. Rodzice będą mogli podwieźć samochodem swoje pociechy do szkoły. Samochody nie będą wymagały uzupełniania zapasu olejów napędowych gdyż zaopatrzone są w wewnętrzny reaktor i niekończące się zasoby wody, dzięki czemu są bardzo przyjazne dla środowiska. Simowie nie będą musieli robić prawa jazdy aby wyruszyć w świat. Samochód będą mogli prowadzić nastolatkowie i starsi Simowie. Będzie pięć typów samochodów - hatchback, sedan, pickup, minivan i samochód sportowy każdy w kilku kolorach. Samochody będą wyposażone w odbiorniki radiowe i światła. W samochodach Simowie będą mogli robić bara-bara (ta opcja jak i wiele innych dostępna będzie również w przypadku kabiny do robienia zdjęć); + nowe postacie niegrywalne (NPCs), w tym odpowiedniczkę panny Stanisławy z The Sim zaopatrzoną w szydełko i uwielbiającą grę w kręgle, swatkę (będziesz mógł poprosić ją o pomoc w znalezieniu partnera/partnerki na randkę; od tego ile jej zapłacisz zależeć będzie sukces twojej randki), kelnerów, kelnerki, szefów kuchni i DJów; + możliwość zobaczenia sąsiedztwa. Będzie ją można włączyć i wyłączyć; + nowe wspaniałe wyjściowe fryzury; + nową nagrodę aspiracji (ReNuYu-Senso Orb), przy pomocy której można będzie zmienić aspiracje Simów; + masę nowej muzyki; + nowy wolny rodzaj tańca (w czasie tańca twój Sim stąpać będzie na palcach innego Sima) a także taniec grupowy " Smustle"; + nowe możliwości tworzenia postaci Simów. Teraz tworząc Sima oprócz rzeczy takich jak kolor włosów będziesz mógł również włączyć i wyłączyć użycie perfum, kondycję, wampiryzm i nie tylko. Jeżeli dobrze to wszystko dobierzesz twój Sim szybko będzie wspinać się po szczeblach kariery społecznej; + perfumy, które można będzie kupić w mieście. Użycie perfum będzie jedną z nowych interakcji społecznych. Jedni Simowie lubią perfumy, inni nie + możliwość zabrania ze sobą przez Simów nagród a nawet nagrobków w czasie przeprowadzki z jednego domu do drugiego; + nowy przycisk w interfejsie pozwalający przełączać się pomiędzy dniem a nocą; + możliwość bezpośredniego przejścia do innego domu w sąsiedztwie z pominięciem powrotu do ekranu okolicy. Nadal nie będzie można jednak odwiedzać sąsiadów; + możliwość zaproszenia całej grupy Simów dzięki jednemu tylko połączeniu telefonicznemu zamiast wykonywania rozmów z każdym z nich osobno |
|
|
|
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|