|
|
|
|
#2 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Błąd pokazuje się tylko podczas wczytywania tworzenia rodziny? Może zmieniałeś plik CAS! bo gra płyty potrzebuje tylko to wczytania, zaraz po pjawieniu się loga EA Games można ją wyjąć...
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
Postów: n/a
|
a ile go masz? jesli gwarancja jeszcze ważna możesz złożyć reklamację
|
|
|
|
#4 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Skoro to przestało ci działać nagle, bez reinstalek gry, to nie jest wina płyty
![]() Jak już ktoś powiedział mozliwe że podmieniłaś plik CAS! Moge ci podesłać oryginalny CAS! na maila, jeśli go podasz. Cytat:
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Zarejestrowany: 09.08.2004
Skąd: Białystok / Kraków
Wiek: 35
Płeć: Kobieta
Postów: 432
Reputacja: 10
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
|
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Po prostu może posiadać kopię i tyle. Nie ważne czy zrobi się ją samemu czy też ściągnie. Ważne że ta kopia będzie się faktycznie kopią tego cd!
|
|
|
|
#8 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Zadzwoń na numer: +48 22 640 23 34 - to jest numer do Centrum Obsługi Klienta EA Games. Powiedz, co Ci się stało. Podadzą Ci adres, na który masz wysłać swoją grę łącznie z adresem zwrotnym. Po tygodniu, 2, czy 3, odeślą Ci nowiutkie płytki za darmo!
Sprawdzone - ja tak robiłam ;). |
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|