|
![]() |
#2 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Ja miałam trochę głupio. Dzwonię do firmy - wszystko w porządku, nie musisz się martwić.
A potem się pojawia że firme trzeba postawić na nogi i że nic nie zarobili. Bez sens. |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
A jak zwolnić pracownika jak nie ma go w pracy?
Bo wzywam pracowników to tylko 3 przychodzi! - Dostali wiekszą pensje. I jeszcze jedno: Po co jest "sieć kontaktów"? i jakaś premia? Co to robi? Bo nic nie zauważyłem! |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
sieć kontaktów to chyba(jeszce do tego nie doszedłem) że ja znam Ciebie i mówie o Tobie komuś innemu
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Może to głupie, ale... Jak się zwalnia pracownika do domu? (po zakończonym dniu pracy), jaka to dokładnie opcja? Zrób sobie przerwę czy co? Proszę o pomoc.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Tam gdzie masz "Otwórz/Zamknij lokal" Masz opcje wyślij pracowników do domu.
|
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|