|
![]() |
#1 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
No pare kodów:
Kaching Daje 1 000 § Motherlode Daje 50 000 § MoveObjects [on/off] Pozwala przesuwać obiekty których nie można Aging [on/off] Włacza/wyłacza Starzenie się simów. StretchSkeleton [liczba] Powikszenie lub zmniejszenie sima (2.0 podwójna wielkość, 0.5 połówka sima). intProp maxNumOfVisitingSims [liczba] Daje wszystkie wskaźniki na pełne na parceli publicznej boolProp snapObjectsToGrid [true/false] Można umieszczać obiekty gdzie chcesz boolprop constrainFloorElevation [true/false] Można budować inaczej*wymagane do poradników niektórych* boolProp simShadows [true/false] włacza/wyłacza cienie. intProp censorGridSize [0 - 8] zmienia rozmiar cenzury 0- nie ma cenzury 8 = normalna cenzura boolProp displayPaths [true/false] True = Pokazuje scieżke faceBlendLimits [on/off] Przy tworzeniu rodzinki pokazuje Limity boolProp constrainFloorElevation [true/false] Możecie rządzić na przyległych terenach Autopatch [on/off] Automatyczne Aktualizacje Exit Wyłacza Okno kodów Własny Biznes: AddneighbortoFamilycheat [on/off] Możesz przyłaczyć do rodzinki sima który aktualnie cie odwiedza Forcetwins (po wybraniu tego sima)Bliźnięta sie rodzą Plumbbobtoggle [on/off] Włączenie/wyłaczenie diamentu nad głową sima Sethour [0-23] Zmienia Czas Ctrl + Alt (inaczej Move_objects on Szybciej) Nocne Życie: boolprop allObjectLightsOn [true/false] Światła stale sie swiecą familyfunds nazwisko ilość$ Daje rodzinie "nazwisko" "ilość$" pieniedzy roofslopeangle [15 – 75] Zmienia kąt dachu showHeadlines [on/off] Widzimy myśli sima unlockCareerRewards Odblokowuje nagrody za pracę maxMotives Daje Simowi pełne Funkcje (głod,higiena itp.) motiveDecay [on/off] Blokuje Aspiracje aspirationPoints ilość Daje WYBRANEMU simowi "ilość" punktów aspiracji lockAspiration [on/off] Włacza/wyłacza zmiane aspiracji aspirationLevel [0 – 5] Zmienia kolor aspiracji 0-czerwona 5-biała agesimscheat on włacza zmiane wieku sima (nacisnąć "shift") setLotLightingFile [nazwa_pliku] Umożliwia własne ustawienia Światła w danej parceli (plik własny) Na Studiach: boolProp allow45DegreeAngleOfRotation [true/false] Pozwala obracać obiekty o kąt 45 Stopni( obracanie: "<" lub ">") setHighestAllowedLevel [liczba] Możesz dostawić "liczba" pięter boolProp dormSpecificToolsDisabled [true/false] odblokowuje zmiane specjalizacji Domu na Uniwersytecie changeLotZoning [residential/community/greek/dorm/secretsociety] Zmienia Typ Domu na: residential – Rezydencja community – normalny greek – Grecki Dom dorm – Bractwo secretsociety – Tajne Stowarzyszenie Filmowe Kody: Slowmotion [0-8] 0 = normalne tempo; 8 = 8 razy zwolnione tempo Boolprop enablepostprocessiong [true/false] Musi być ustawione na TRUE aby widać było filmowe efekty Bloom [R] [G] [B ] [X] Zmienia kolory Barw R-Red(czerwony)G-Green(Zielony)B-BLue(niebieski)Nasycenie barwy (wpisz od 0 do 255) liczba x oznacza rozstawienie barw Filmgrain [0-1] Efekt Ziarna na Obrazie Letterbox [0.0 - 0.4] Robi zbliżenie na środek sceny reszta jest w ramce Virgnette [X] [Y] [X] Wyostrzenie obrazu wpisujesz od 0,0-0,1 zamiast X Do budowy domu: boolprop lotWater [true/false] False = Zabiera wode z Terenu. boolprop lotTerrainPaints [true/false] False = zmienia obraz ziemi boolprop showFloorGrid [true/false] brak siatki, ale niestety u mnie nie działa boolprop objectShadows [true/false] False = wyłacza cienie obiektów. boolProp guob [true/false] False = wyłacza sciany obok obiektów. boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] True = Obiekt może być wykorzystywany tylko przez sima który wszedł do trybu kupowania. boolprop locktiles [true/false] False = Wyłacza podpowiedzi deleteAllCharacters Usuwa wszystkich z miasta TerrainType [desert/temperate] Zmienia teren boolprop displayNeighborhoodProps [true/false] False = niepokazuje terenów sąsiednich boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false] False = nie pokazuje dróg boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] False = niepokazuje Dróg boolprop displayNeighborhoodWater [true/false] False = niepokazuje Wody boolprop displayLotImposters [true/false] False = nie widać podziemi boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] False = nie widać mostów boolprop lotTerrainLighting [true/false] False = Parcele są nieoświetlone boolprop carsCompact [true/false] True = samochody są wydajniejsze boolProp carsOnRight [true/false] Auta jeżdżą w prawo nie w lewo terraintype [desert/concrete] Typ terenu nhdregiontype desert [desert/concrete] Typ terenu w jakimkolwiek mieście Ostatnio edytowane przez Eámanë : 18.09.2007 - 18:33 |
![]() |
|
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|