Wróć   TheSims.PL - Forum > The Sims 2 > The Sims 2: Problemy z grą

Komunikaty

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Previous Post   Next Post Next
stare 17.05.2008, 16:09   #13
brzos
 
Avatar brzos
 
Zarejestrowany: 18.01.2007
Płeć: Kobieta
Postów: 1,596
Reputacja: 11
Domyślnie Odp: Komputer zepsuł Simsy ;(

iskierka, wstrzymaj się o.O

pozwolę sobie zacytować kawałek ze str. 14 książeczki dołączonej do dodatku "Podróże":

Cytat:
...90 dni od daty zakupu. Przez ten czas uszkodzone nośniki będą wymieniane pod warunkiem odesłania oryginalnego nośnika wraz z dowodem zakupu, opisem uszkodzenia i adresem zwrotnym do Electronic Arts Polska, ul. Iłżecka 26, 02-135 Warszawa
Czyli tak: wysyłasz paczkę, która zawiera: uszkodzoną płytkę, paragon, kartkę z wypisanym uszkodzeniem "Płyta w CD-Romie pękła" bla bla bla, no i wypisujesz swój adres , żeby mogli ci to przysłać (nową płytę), no i oczywiście w/w adres do EA.

Wszystko chyba jasno wypisałam...
brzos jest offline  
 


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023