|
|
#21 |
|
Zarejestrowany: 15.09.2007
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,102
Reputacja: 10
|
Na moje oko ten błąd nie ma nic wspólnego z grą, tylko z samym Windowsem - screen, który zamieściłaś świadczy o tym, że to w systemie są błędy przez które gra nie działa poprawnie. Powinnaś najpierw zrobić porządek z komputerem (skanowanie antywirusem i antispyware, oczyszczanie i defragmentacja dysku, ewentualnie czyszczenie rejestru, jeśli się na tym znasz) i dopiero wtedy instalować grę. W ostateczności format dysku i reinstalacja wszystkich części The Sims 2.
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Guest
Postów: n/a
|
haughton - już większość zrobiłam. tata mi nawet windowsa odinstalował, nie wspominając o tym, że simy reinstalowałam już chyba ze 4 razy... aż sie kodu seryjnego RiO na pamięć nauczyłam...
Ostatnio edytowane przez all_day : 21.12.2008 - 19:17 |
|
|
|
#23 |
|
Zarejestrowany: 11.12.2007
Skąd: Kiełpin
Wiek: 33
Płeć: Kobieta
Postów: 12
Reputacja: 10
|
Mam ten sam problem. Mój komputer niedawno przechodził formatowanie i spełnia wszystkie parametry, a mimo to RiO nie wchodzi. Dostałam je jako prezent, więc nie mam paragonu żeby wymienić. x.x
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Już nie wiem co robić!!! Proszę o POMOC!! rozpaczliwie... ;(
|
|
|
|
#25 |
|
Admin Emeryt
UWAGA Konto Nieczynne Zarejestrowany: 03.11.2007
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta
Postów: 5,153
Reputacja: 19
|
Chyba już ktoś już to proponował, ale trzeba w tej sprawie raczej napisać do pomocy technicznej EA, bo niemożliwe, żeby kilku userów miało jednocześnie zniszczone płyty, a problem się często ostatnio przewija
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Guest
Postów: n/a
|
napisałam... zobaczę co odpiszą
|
|
|
|
#27 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Dzwoniłam dzis na pomoc techniczną. Powiedzieli, że to problem z zabezpieczeniami systemu i sa w trakcie tłumaczenia instrukcji jak to obejsc. Mają mi przesłać ją jutro. Zobaczymy czy prześlą.
|
|
|
|
#28 |
|
Guest
Postów: n/a
|
jeśli prześlą to mam ogromną prośbę. Mogłabyś mi ją przesłać?? [email protected]
Z góry dzięki |
|
|
|
#29 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Czuję ogromną ulgę, że nie tylko ja mam ten problem. A już szykowałam się do masowej odinstalki wszystkich dodatków!
Ptysio, również miałabym do Ciebie prośbę o przesłanie tej instrukcji na adres mailowy ( [email protected] ), będę Ci bardzo wdzięczna
Ostatnio edytowane przez solange : 23.12.2008 - 23:51 |
|
|
|
#30 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Nie wiem jak wy, ale ja mam problem rozwiązany!!! Pomoc techniczna EA - wielka rzecz!!!
|
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|