|
|
|
|
#2 |
|
Zarejestrowany: 06.02.2008
Płeć: Kobieta
Postów: 678
Reputacja: 11
|
feelka, miałam kiedyś to samo (taki sam błąd). Spróbuj usunąć pliki o nazwach: Accessory.cache i Groups.cache. Znajdziesz je w Moje Dokumenty>>> EA Games >>> The Sims 2
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
Niestety nie mam tych plików. Gdy wchodzę do Ea games są same foldery. Co do wirusów - nie możliwe. Codziennie skanuję komputer avastem , więc jakby juz jakiś wirus się istotnie zawieruszył to długo by nie zabawił. Są jeszcze jakieś sposoby na usunięcie problemu oprócz reinstalki? |
|
|
|
|
#4 | |
|
Zarejestrowany: 15.09.2007
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,102
Reputacja: 10
|
Cytat:
![]() Miałem kiedyś identyczną sytuację i pomógł mi sposób opisany przez figę. Jeśli w Twoim przypadku to nie działa, moim zdaniem pozostaje tylko reinstalacja gry. |
|
|
|
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|