|
|
#1 |
|
Guest
Postów: n/a
|
A dokładniej chodzi mi o taki efekt jak tutaj
![]() (obrazek stąd http://www.forum.thesims.pl/showthread.php?t=42451). Z tym, że chcę mieć fundamenty na większej powierzchni. Próbowałam już za pomocą jakiegoś kodu "wbudować" fundamenty w domu tylko w określonym miejscu. Jednak, gdy stykają się one ze ścianą, to ściana idzie w górę i w tym miejscu jest wyższa. Jak rozwiązać ten problem? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zarejestrowany: 07.11.2007
Skąd: Polska
Płeć: Kobieta
Postów: 1,338
Reputacja: 10
|
To nie fundamenty, tylko podest który dochodzi bodajże w zwierzakach i pół ścianka (nocne życie)
Ewentualnie można coś takiego uzyskac korzystając z tych poradników http://www.forum.thesims.pl/showthread.php?t=18698 , http://www.forum.thesims.pl/showthread.php?t=37582
__________________
Ostatnio edytowane przez avenly : 13.01.2010 - 15:01 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Admin Emeryt
UWAGA Konto Nieczynne Zarejestrowany: 03.11.2007
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta
Postów: 5,153
Reputacja: 19
|
Nie, to jest fundament i ściany różnej wysokości powstałe przy użyciu kodu boolProp constrainfloorelevation false - wiem, bo sama budowałam dom na fundamentach połączony z garażem, a tego za pomocą podestów nie da się zrobić.
No i jeszcze równasz teren, po wpisaniu tego kodu... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Dzięki wielkie
Ostatnio edytowane przez neestix : 17.01.2010 - 13:39 |
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|