Wróć   TheSims.PL - Forum > The Sims 3 > Nowości z Simowego Świata
Zarejestruj się Blogi FAQ Społeczność Kalendarz

Komunikaty

Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 20.06.2012, 19:45   #61
Ilona
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata

skrot wczorajszego czatu z producentami dodatku:

-w CAS będzie specjalny przycisk,który umożliwi Wam stworzenie paranormalnych simow
-nowe ubrania będą pasowały i dla zwykłych simow i dla tych innych
-będzie duży wybór w skrzydłach,które będziecie mogli upiększać według własnego gustu
-dojdzie 5 nowych suwaków,min. do kształtowania nosa,brwi i zarostu np. wilkołakom
-jeżeli np.zdecydujecie się grac wilkołakiem,to tworząc takiego sima w CAS macie możliwość wykreować zarazem dwie postacie,zwykłego sima i wilkołaka,w którego Wasz sim będzie się zmieniał w grze
-fazy księżyca będą miały wpływ także na cala okolice,w której gracie
-nie tylko wilkołaki będą reagowały na rożne fazy księżyca,również zwykli simowie będą pod jego wpływem,co objawiać się będzie rożnymi nastrojami "śmiertelników"
-za pomocą eliksiru lub ugryzienia możecie zmienić Wasze simy w zombi,nie jest to przemiana stała
-jeżeli zdecydujecie się na stalą przemianę w zombi,to przygotujcie się na to,ze tego typu simy nie posiadają wielu interakcji
-oprócz nowych simow z nie tego świata dojdą 3 nowe duchy,+3 nowe kolory,oraz nowością jest to,ze będzie można ducha stworzyć w CAS
-wilkołaki będą mogły "wyszukać" obiekty potrzebne do eliksirów
-sim wilkołak będzie mógł jeść np. surowe ryby,o ile ma je w plecaku
-wilkolajki i elfy poruszają się szybciej niż pozostali simowie,natomiast zombi wręcz przeciwnie
-elfy mogą zmieniać wzrost,mogą się kurczyć i wracać do normalnego wzrostu
-paranormalni simowie mogą mieć potomstwo,które odziedziczy cechy po matce albo ojcu

tłumaczenie stad http://www.simtimes.de/
 

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stare 26.06.2012, 19:33   #62
Ejak
 
Avatar Ejak
 
Zarejestrowany: 13.06.2010
Płeć: Mężczyzna
Postów: 667
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata

Blog producenta The Sims 3 Nie z tego świata o WILKOŁAKACH

Jestem Projektantem Wilkołaków - Jon Leslie, Producent The Sims 3 Nie z tego świata
Muszę przyznać, że czasem całkiem zabawnie jest wybrać się na lunch z programistami niepracującymi przy grach i powiedzieć: „Muszę wracać. Mam spotkanie dotyczące zachowania stada wilkołaków”. Wiele osób kręci głową i słyszysz komentarze w rodzaju: „Jak to możliwe, że taka praca w ogóle istnieje?”. Cóż, stanowisko producenta ds. wilkołaków rzeczywiście istnieje, przynajmniej w Maxis i chociaż praca nie zawsze polega na ustalaniu, jak powinny dokonywać interakcji ze sobą wilkołaki i wampiry albo co się stanie, gdy wilkołak połączy się z wróżką, to wciąż świetna robota.

Wcześnie ustaliliśmy, że dodatek The Sims™ 3 Nie z tego świata nie obędzie się bez wilkołaków. Gdy ta decyzja zapadła, rozpoczęła się długa debata o tym, jak powinny wyglądać nasze wilkołaki. Czy w postaci wilkołaczej mają chodzić na dwóch, czy na czterech łapach? Czy powinny mieć wygląd bardziej ludzki, czy zwierzęcy? Tego rodzaju rzeczy. Chociaż musicie zagrać w grę, aby w pełni poznać wilkołaka z The Sims™ 3, postaram się dać Wam pewne pojęcie, czego się spodziewać.

Generalne założenia, które przygotował nasz projektant ds. wilkołaków (tak, to także prawdziwa posada) Andy Busche, brzmiały mniej więcej tak:

Sim-wilkołak to ucieleśnienie siły i nieskrępowanych emocji. Te nadnaturalne stworzenia nieustannie usiłują utrzymać równowagę między prowadzeniem stosunkowo normalnego życia a efektami klątwy wilkołaczej, która umożliwia im przemianę postaci, z Sima w człekokształtną, wilczą bestię. Chociaż wilkołaki mogą być przerażającymi stworzeniami, one także się zakochują i mają silne poczucie honoru. To właśnie poczucie honoru powstrzymuje je przed beztroskim szerzeniem klątwy wilkołaczej. Zamiast tego wolą życie w zwartych stadach i z najwyższą rozwagą wybierają osoby, które mogą do nich dołączyć.

Chociaż to daje Wam pewne pojęcie, czego spodziewać się po wilkołakach w The Sims™ 3 Nie z tego świata, zapewne mówicie do siebie: „W porządku, to brzmi fajnie, ale co dokładnie będzie można robić jako wilkołak?”. Po pierwsze, podobnie jak inne nasze istoty nadnaturalne (wampira, wiedźmę, wróżkę, itd.), Simów-wilkołaków będzie można tworzyć bezpośrednio w aplikacji Stwórz Sima. Stworzysz postać ludzką, tak jak normalnie i masz także możliwość stworzenia swojej postaci wilkołaka, z owłosieniem ciała i wszystkim innym!

W grze będziesz mieć możliwość przemiany w postać wilkołaka, kiedy zechcesz. W postaci wilkołaka masz dostępnych wiele nowych interakcji z normalnymi, ludzkimi Simami i odwrotnie. Jest także wiele nowych interakcji wilkołaka, dotyczących innych wilkołaków oraz innych istot nadnaturalnych. Na pewno chcesz, nie dbając o dobre maniery, obwąchiwać Simów i może pokazać swoje wilkołacze zęby wampirowi.

Chociaż Twój wilkołak może przemieniać się, kiedy zechce, będą chwile, gdy dzika natura wilka przejmie nad nim kontrolę i przemiana stanie się nieunikniona. Oczywiście, to może się zdarzyć w najgorszym momencie. Powiedzmy, że Twój Sim-wilkołak jest na randce i jego nastrój za bardzo się pogorszy. Zobaczmy, jak Twoja potencjalna sympatia zareaguje na nagłą przemianę w barze. Nowy cykl księżycowy także ma wpływ na Simów-wilkołaków. Kiedy na nocnym niebie wschodzi pełny księżyc, nikt nie zatrzyma wewnętrznej bestii.

Z biegiem czasu, gdy Twój Sim-wilkołak bardziej przywyknie do swojej pierwotnej natury, zyska lepszą kontrolę nad likantropią. Będzie lepiej kontrolować wymuszone przemiany. Stanie się także skuteczniejszy podczas polowania, czy to samotnie czy ze stadem. Posiadana przez wilkołaka umiejętność polowania na określony obiekt kolekcjonerski może się przydać do nowej umiejętności alchemii, ponieważ niektóre przepisy wymagają bardzo specyficznych i potencjalnie rzadkich składników.

Mam nadzieję, że dałem Wam pewne pojęcie o wilkołaku z The Sims™ 3 Nie z tego świata. Oczywiście, z byciem wilkołakiem w grze wiąże się znacznie więcej niż to, co tu opisałem, ale jestem pewien, że znacznie zabawniej będzie odkrywać to samodzielnie, gdy zagracie w tę grę we wrześniu.

źródło~simowie.info
__________________
The boy that you loved,
is the man that you fear.
Ejak jest offline  
stare 06.07.2012, 22:40   #63
Ilona
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata

12 screenów z Moonlight Falls,okolicy,która dojdzie z dodatkiem http://www.simtimes.de/12-screenshot...t-falls-11305/
 
stare 20.07.2012, 09:42   #64
Ejak
 
Avatar Ejak
 
Zarejestrowany: 13.06.2010
Płeć: Mężczyzna
Postów: 667
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata

Serwis IGN opublikował nowe informacje zdobyte przez Argusa Hulin'a - jednego z producentów nowego dodatku Nie z Tego Świata. Dotyczą one wróżek i rzucanych przez nie czarów, a także Zombie i możliwej światowej apokalipsie...
The Sims 3: Nie z Tego Świata daje fanom serii szansę, by zagrać wyjątkowymi i legendarnymi stworami, które mocno zamieszały w dzisiejszej kulturze. W poprzednim tygodniu rozmawialiśmy z EA o Nie z Tego Świata, poruszając nową rozgrywkę, jaką wprowadzą wilkołaki. Tym razem prezentujemy wam nowe informacje wraz z wypowiedziami jednego z producentów - Argusa Hulin'a, jak działa rozgrywka innymi postaciami - zombie i wróżkami.
Skrzydlate Demony, czy Łaskawe Wróżki Chrzestne?
Jak to jest w przypadku wilkołaków, możesz skierować się do CAS (create-a-sim) i zrobić wróżkę od podstaw. To właśnie tutaj możesz zadecydować o cechach, od koloru skóry do kształtu ich uszu i skrzydeł. Jeśli zdecydujesz się zrobić normalnego sima, ale później będziesz chciał mieć wróżkę i zrobione przez siebie skrzydła, EA zapewnia, że jest pewien proces w trakcie rozgrywki, który ci to umożliwi.



Inspiracją dla stworzenia wróżek, według Hulin'a, były "tysiące bajek oraz opowieści z całego świata oraz obrazy tych istot wykształcone w dzisiejszej kulturze". Bardziej specyficznie, jest to połączenie kochanych przez nas wróżek, takich jak w Kopciuszku i bardziej podstępnych, widzianych w np. Piotrusiu Panu, gdzie pojawił się Dzwoneczek. Życzliwa wróżka może wspomóc twego sima pozytywnym uczuciem (i otrzymywaniem punktów aspiracji) oraz umiejętnościami poprzez otaczającą ją aurę, która uzupełnia się przy świetle księżyca. Dodatkowo, taka wróżka jest również w stanie inaczej wykorzystać swe moce, np. by hodować rośliny, tworząc malownicze ogrody. Podczas częstego używania swych umiejętności, wróżki mogą otrzymywać specjalne korzyści (i tym samym osiągać wyższe stopnie i doświadczenie), takie jak Wróżkowe Naprawy, które umożliwiają skurczenie się do bardzo małych rozmiarów i naprawianie zepsutych obiektów od środka.



Jeśli twoja wróżka jest w nastroju do żartów, możesz robić psikusy pozostałym Simom. Wróżki mają zdolność do rozpraszania innych wokół siebie, a potem rzucania czarów, przez które Sim znajdzie się w tarapatach. Mogą one rzucać m.in. czar o nazwie 'Skivvies', który spowoduje, że Sim zmieni nagle swój ubiór na piżamę. Takie sztuczki nie zostały tylko stworzone dla efektów wizualnych, ponieważ robienie ich pozwala na odblokowywanie nowych czarów i pomaga zdobyć nowe osiągnięcia oraz cele życiowe. Ale istoty, które lubią robić psikusy innym Simom powinny być bardziej uważne, ponieważ niektórzy Simowie, potrafiący ochronić się przed czarami, mogą je zwrócić przeciwko wróżkom! Należy też pamiętać o tym, że wróżki mają ograniczony zapas czarów i aby go uzupełnić, należy poczekać lub wystarczy stworzyć nowy eliksir, który rozwiąże problem z czekaniem.
Zombie: Brakuje im...mózgówwww
Zombie są wyjątkowym dodatkiem do The Sims 3: Nie z Tego Świata. W przeciwieństwie do wilkołaków, wampirów, czy wróżek, nie można tworzyć ich w CAS. Trzeba być ugryzionym przez nieumarłego lub wystarczy stworzyć eliksir, który ułatwi transformację.



Nieumarły może pojawić się na różne sposoby. Możesz takiego przyzwać, jeśli oczywiście jesteś czarownicą, ale możesz również poczekać na pełnię księżyca. Podczas tego zdarzenia, ty i jakikolwiek inny Sims, pozostający na zewnątrz, możecie zostać ugryzieni, co może stworzyć przedziwne połączenia, jak zombie-wilkołak lub zombie-wróżka. Jeśli chcesz pozbyć się efektów ugryzienia, możesz stworzyć specjalny eliksir lub, w przypadku gdy jesteś wróżką, użyć trochę Wróżkowego Pyłu (lecz EA ostrzega, że używanie takiego Pyłu w dużych ilościach może przynieść... niepożądane efekty).



Jeśli chcesz pozbyć się Zombie, możesz to również zrobić wybierając inną drogę.. składając zamówienie w przedsprzedaży. EA, przy współpracy z PopCap, oferuje pewien obiekt z gry Plants vs. Zombies - roślinę strzelającą grochem (ang. Peashooter). Ta roślina może zostać umieszczona w twoim ogrodzie, strzelając do Zombie i trzymając ich z daleka od twojego domu. Zamówienia w przedsprzedaży dadzą ci również kultowe obiekty z tej bardzo popularnej gry, takie jak stożki drogowe, którymi możesz 'ubierać' Zombie.



Jeśli pragniesz przeżyć swą własną inwazję Zombie lub jeśli chcesz spełnić swe wróżkowe fantazje, będziesz mógł to zrobić, gdy The Sims 3: Nie z Tego Świata będzie miało swą premierę we Wrześniu. Regularnie sprawdzajcie stronę serwisu IGN po nowe informacje dotyczące serii The Sims.

źródło~simy.pl
__________________
The boy that you loved,
is the man that you fear.
Ejak jest offline  
stare 20.07.2012, 12:58   #65
Ariall
 
Avatar Ariall
 
Zarejestrowany: 17.08.2011
Skąd: Pisz, Polska
Płeć: Kobieta
Postów: 78
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata

Nie wierzę, że to piszę, ale ja już chcę ten dodatek. Chociaż jakby popatrzeć z drugiej strony, ciekawe ile mój laptoczyna pociągnie.
__________________
Ariall jest offline  
stare 20.07.2012, 14:15   #66
anie_1981
 
Avatar anie_1981
 
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 36
Płeć: Kobieta
Postów: 4,280
Wpisy bloga: 4
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata

Dodatek jest coraz bardziej... groteskowy... No nie wiem, czy znajdę tam coś dla siebie. Jednak moja wrodzona sympatia, do małych, skrzydlatych ludzików może tu przeważyć... Nie to, żebym zaraz stworzyła 10-cio pokoleniową rodzinę chochlików, ale bardzo chętnie się nimi z pół dnia pobawię W końcu kiedyś, nałogowo grałam w ZanZarah...
anie_1981 jest offline  
stare 21.07.2012, 15:30   #67
Ejak
 
Avatar Ejak
 
Zarejestrowany: 13.06.2010
Płeć: Mężczyzna
Postów: 667
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata

Informacje o wróżkach:
Gdy przyszło do wyboru istot nadnaturalnych, nad którymi chciałem pracować, właściwie nie było się nad czym zastanawiać. Jak zapewne wszyscy wiecie, wróżki są nowością w The Sims. Jasne, wilkołaki i wiedźmy zdecydowanie są super, ale wprowadzenie wróżek do gry daje całkiem nowe możliwości. Szansa na stworzenie czegoś naprawdę unikalnego i zabawnego dla graczy to coś, co ekscytowało mnie najbardziej.

Zaraz po zainstalowaniu gry The Sims™ 3 Nie z tego świata możesz stworzyć takiego Sima, jakiego tylko chcesz. Następnie możesz wybrać wróżkę i zacząć personalizować ją, wybierając typ i kolor skrzydeł. Chcesz, by Twoja wróżka miała szpiczaste uszy i ładną, złocistą skórę? Możesz to zrobić! A może nie chcesz zaczynać od zera? Zamiast tego masz możliwość wykorzystania jednego ze swoich ulubionych Simów, z którymi grasz już od pewnego czasu. Nie wahaj się, przewidzieliśmy to i wprowadziliśmy nowe sposoby, za pomocą których możesz przemienić Sima we wróżkę w toku rozgrywki

Od początku wiedzieliśmy, że wróżki muszą być psotne. Przecież to leży w ich naturze! Snuliśmy plany, w jaki sposób można płatać psikusy niczego niespodziewającym się Simom. Dzięki legendom, wiedzy ludowej i odrobinie kreatywności naszego zespołu projektantów odkryliśmy wspaniałą kombinację gestów, wróżkowej magii i wróżkowych pułapek, która sprawi, że Simowie muszą cały czas mieć się na baczności. W rezultacie wróżki mają do dyspozycji cały arsenał sztuczek i pułapek. Muszą być jednak ostrożne; niektórzy Simowie tylko wydają się niebaczni, a w rzeczywistości doskonale wiedzą, co ma się zaraz wydarzyć. W takim przypadku wróżka może stać się ofiarą własnego psikusa. Niektóre ze świetnych przykładów wróżkowych psikusów i pułapek to „Do bielizny”, gdzie wróżka może sprawić, by inny Sim przebrał się w strój do spania albo „Piękno wewnętrzne”, gdzie wróżka używa odrobiny wróżkowego pyłu, by zmienić wygląd Sima i poddać próbie jego prawdziwy charakter. Nie martw się jednak, rezultaty nie są trwałe... To jest, o ile Twój Sim dowiedzie, że ma dobre serce.

Po tym jak zajęliśmy się psotami, chcieliśmy przejść do tego, co przynosi pożytek innym. Pomyślcie o stereotypie wróżkowej dobrej matki chrzestnej, która sprawia, że inni Simowie czują się lepiej lub doskonale wychodzą im pewne rzeczy. Tym z Was, którzy chcą założyć nowe rodziny, ale nie chcą przez cały dzień szlifować umiejętności, zdecydowanie polecamy dołączenie wróżki. Mogą one tworzyć unikalne aury, które wpływają na wróżkę i pobliskich Simów na różne sposoby, takie jak poprawa ich nastroju przez Aurę Ukojenia albo zwiększenie umiejętności muzycznych dzięki Aurze Kreatywności. Gdy wróżki zaczną emanować aurami, szybko zdacie sobie sprawę, że to nie są małe duszki, o których opowieści słuchaliście, gdy byliście młodsi. Są lepsze od nich!

Pomijając psikusy, pułapki i aury, wróżki mają mnóstwo unikalnych sposobów interakcji z Simami i światem wokół nich. Na przykład, wróżka może swawolnie drażnić innego Sima lub grać w berka z zaprzyjaźnionym wilkołakiem. Stworzyliśmy także kilka nowych obiektów, włącznie z Domkiem Wróżek, gdzie wróżki mogą zaspokajać swoje bardziej przyziemne potrzeby. Jeśli Twoja wróżka potrzebuje relaksu lub chce się po prostu wyluzować, zawsze możesz urządzić imprezę w Domku Wróżek, zapraszając kilkoro przyjaciół.

Im lepiej wróżki panują nad swoimi mocami, tym potężniejsze się stają, co z kolei zwiększa ich aktualne możliwości, a także odblokowuje nowe. Na przykład, czy zdarzyło Ci się coś naprawiać i upuścić kluczowy element, który wpadł w bardzo ciasne miejsce, do którego nie możesz dosięgnąć? Myślisz wtedy: „Gdyby tylko moja dłoń lub ręka były nieco mniejsze, udałoby mi się tego dosięgnąć!”. Cóż, nie musisz już o tym marzyć, ponieważ na wyższych poziomach odblokujesz zdolność wróżkowej naprawy, która umożliwia zmniejszenie się i naprawę zepsutych obiektów. Zastawianie wróżkowych pułapek, płatanie wesołych psikusów, pomaganie pobliskim Simom wróżkową aurą i nowe, świetne interakcje? Wchodzę w to!

Mimo że wróżki zwiększają swą moc, nie jest ona nieograniczona i ma swoją cenę. Wróżki mają wskaźnik magii, który muszą utrzymywać na pewnym poziomie, aby móc używać swoich umiejętności. Po wyczerpaniu się wskaźnika nie pozostaje on pusty na zawsze. Moc wróżek powoli regeneruje się z biegiem czasu albo wróżki mogą natychmiast uzupełnić swoją magię używając eliksiru alchemicznego. Wróżki mogą także szybciej regenerować moc, przemieniając się w swoją prawdziwą postać i wykonując wiele ze swoich unikalnych interakcji.

Informacje o zombie:
Teraz, gdy przyjrzeliśmy się wróżkom, obejrzyjmy drugą stronę medalu i porozmawiajmy o uwielbiających zabawę, nienawidzących roślin, borykających się z życiem przyjaciołach – zombi!

Jak wiele osób wie, zombi mają bezustanny apetyt na mózgi. Podobno tu i ówdzie to delikates, ale dla zombi to jedyna rzecz w ich jadłospisie. Wykazują się także niesłabnącym upodobaniem do rozrywania roślin aż do ostatniego włókna. Myślę, że to wiąże się z ich wrogością wobec żywych stworzeń. Zombi mogą wydawać się nieco sztywne, ale nie przejmuj się; w większości przypadków to stężenie pośmiertne jest tylko tymczasowe. Czasami widywano zombi, które całkiem zapominały o swojej sztywności i puszczały się naprzód pełnym sprintem. Należy także napomknąć, że widywano też zombi zbierające się w duże grupy i wygłupiające się jak za dawnych, dobrych czasów. Chociaż na pierwszy rzut oka nie wydają się zbyt towarzyskie, wciąż mogą wykonywać większość codziennych zadań, a rozpad ciała prawie nie spowalnia ich w życiu po życiu.

Zombie mogą powstawać na wiele różnych sposobów. Jeśli jesteś ambitnym alchemikiem, możesz uwarzyć specjalny wywar, który przemieni Ciebie lub innego Sima w jednego z tych nieumarłych. Może jesteś sprytną wiedźmą i chcesz wykorzystać swoje wspaniałe moce magiczne do wezwania takiego upiora? Potrzebujesz tylko nagrobka lub urny, by rzucić zaklęcie wysokiego poziomu i BACH!... w Twojej posiadłości pojawi się zmutowany, złowrogi stwór. I wreszcie, trzeci sposób, by spotkać zombi, to cierpliwość. Gdy na niebie wisi księżyc w pełni, lepiej zastawić drzwi i umocnić obronę swoich ogrodów. Zombie często lubią pławić się w świetle księżyca i czasami wypełzają spod ziemi, chcąc opalić swoje blade, nieumarłe ciało.

Możesz poradzić sobie z tymi okropnymi istotami na kilka sposobów. Pierwszym i zapewne najlepszym sposobem jest obrona domu za pomocą Dmuchawki Groszkowej z gry Plants vs. Zombies. Posadź kilka z nich, a zapomnisz o trosce o swój dom i ogród. Są świetną pierwszą linią obrony! Dmuchawka Groszkowa z gry Plants vs. Zombies pojawia się tylko w Edycji Limitowanej gry, dostępnej wyłącznie przez złożenie zamówienia w przedsprzedaży. Jednakże, drugim sposobem jest uwolnienie ich od klątwy przez użycie zaklęcia Uleczenia lub Silnego Eliksiru Uzdrowienia. To wyleczy zombi z ich zachcianek, aby mogły zaspokajać swoje potrzeby w powszechniej przyjęte sposoby. Trzecim sposobem jest użycie szczypty wróżkowego pyłu; to naprawdę silna rzecz i powinna być używana oszczędnie. Kto wie, jakie mogą być efekty, jeśli użyjesz go za dużo? Jak widzicie, jest wiele sposobów przegnania tych niepożądanych zombi, ale można podjąć kilka jeszcze bardziej „ekstremalnych środków”. Pozwolimy Wam jednak uruchomić własną wyobraźnię.

Jak widzicie, zarówno wróżki, jak i zombi nie pozwolą Wam się nudzić. Praca nad wróżkami była świetnym zajęciem i mam nadzieję, że spodobają Wam się wszystkie nowe istoty nadnaturalne, które przedstawiamy w tym nadchodzącym dodatku. Wypatrujcie więcej informacji o grze The Sims™ 3 Nie z tego świata, które podamy w bliskiej przyszłości. Nie przegapcie także naszej drugiej prezentacji na żywo na początku sierpnia. Dokładny termin zostanie ogłoszony wkrótce!

tłumaczenie: EA Polska
tekst skopiowałem z: simowie.info
__________________
The boy that you loved,
is the man that you fear.
Ejak jest offline  
stare 23.07.2012, 06:38   #68
Beatrice
 
Avatar Beatrice
 
Zarejestrowany: 27.04.2011
Skąd: Polska
Wiek: 22
Płeć: Kobieta
Postów: 194
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata

Witajcie po dłuższej przerwie hmmm... czytam sobie tak o tym nowym dodatku, niby jest fajnie, coś nowego... z drugiej strony wiem, że jak zawsze będzie pewnie szum, mnóstwo rzeczy etc. a jak zakupie dodatek i pogram miesiąc to mi się tak znudzi, że nie będę korzystać z jego funkcji. Ot, np. Wymarzone Podróże - myślałam, że będzie inaczej wyglądać, bo w zapowiedziach trochę inaczej się prezentował. Więc w końcu odinstalowałam i leży na szafce. Tak, więc pomimo zachęcającej tematyki (Wróżki i ich żywot bardzo kuszą) chyba ja jednak się nie skuszę... Podziwiam zapał niektórych, którzy kolekcjonują całą serię moim ostatnim dodatkiem jakim planuje zakupić będzie pogodowy, zresztą przy 3 części Simsów już tak nie szalałam z dodatkami jak przy 2 akcesorii żadnych nie kupowałam, myślę, że Twórcy naprawdę za bardzo chcą z nas zdzierać kasę, choćby patrzeć na ceny obiektów, pakietów w Store. Jako, że kupujemy drogą grę, a nie piracimy ją, to chyba powinni nam więcej oferować niż to co robią :/
__________________
By music to the heart ;*
Zapraszam do pobierania domków: http://pl.thesims3.com/userExchange....sona=vivanasia ;D
Beatrice jest offline  
stare 23.07.2012, 22:27   #69
Hefalump
 
Avatar Hefalump
 
Zarejestrowany: 09.06.2008
Skąd: A ty?
Płeć: Mężczyzna
Postów: 253
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata

Aha:
- Nie lubię wróżek, są fuj i zbyt kolorowe
- Wiedźmy, no ok, może być
- Zombie w mieście: Pierwsze co myślisz: Ku<wiecie co tu jest> moje pole!
Ta, zombie-krowy? Pewnie mózgi se w spożywczaku kupisz
__________________
Hefalump jest offline  
stare 27.07.2012, 09:57   #70
Ejak
 
Avatar Ejak
 
Zarejestrowany: 13.06.2010
Płeć: Mężczyzna
Postów: 667
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata

Garstka informacji od SimGuruMegan:

* Zombie nie mogą być tworzone w CAS, ale jest wiele innych sposobów na ich zdobycie.
* Wraz z nowym dodatkiem pojawią się również nowe osiągnięcia (Achievements) dla naszych Simów.
* 'The Moondial' przekazuje ci informacje o fazach księżyca, a także przekazuje informacje o twym znaku zodiaku.
* Podczas pełni księżyca Zombie po prostu się pojawiają.
* Jest tak dużo eiksirów! Ostatnim razem jak liczyłam, było ich koło 40.
* Jeśli w ustawieniach zaznaczyłeś, że nigdy nie ma pełni księżyca, to przypadkowe zombie nigdy się nie pojawią! Innych możesz wyleczyć eliksirem bądź też zastrzelić groszkową dmuchawką (broń z gry PvZ)
* Możesz wybrać kolor skóry oraz muskulaturę twojego wilkołaka!
* By stworzyć Dżina w CAS, musisz posiadać dodatek Zostań Gwiazdą.
* W grze są eliksiry, które mogą zamienić Sima w każdą nadprzyrodzoną postać.
* Są eliksiry, które pomogą twoim simom szybciej uczyć się nowych umiejętości.
* Tworzenie nadprzyrodzonych postaci przychodzi tylko i wyłącznie z dodatkiem Nie z Tego Świata.
* Małe dzieci wilkołaki nie będą się przemieniać, ale dzieci tak.
* Alchemia jest tylko i wyłącznie dla nastolatków i starszych. Jest to zbyt niebezpieczne dla dzieci!
* Możesz być tylko jedną nadprzyrodzoną istotą na raz. Ale jest mnóstwo eliksirów, które ułatwią ci przemiany!
* Tak, możesz gryźć ludzi, gdy jesteś zmieniony w wilkołaka.
* Są losowi sceptycy, którzy nienawidzą nadprzyrodzonych stworzeń.
* Wilkołaki nie mogą jeść ani polować na mniejsze zwierzęta, ale będą mogły szczekać na psy i koty!
* Zombie będą szły w stronę groszkowej dmuchawki, nie będzie się ona obracała..

źródło~simy.pl
__________________
The boy that you loved,
is the man that you fear.

Ostatnio edytowane przez Ejak : 27.07.2012 - 15:23
Ejak jest offline  
Zamknięty Temat


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:52.

Partnerzy

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2012