Wróć   TheSims.PL - Forum > The Sims 1 > The Sims 1: Problemy z grą > The Sims 1: Rozszerzenia
Zarejestruj się FAQ Społeczność Kalendarz

Komunikaty

Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 02.09.2005, 22:00   #1
Sesca
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie TS Gwiazda

Kupiłam dzisiaj TS Gwiazda, oryginał. Trzeci rząd kodu jest zdeformowany, nie można niczego rozczytać. :/
W Empiku powiedziano mi, żebym się skonsultowała z EA Polska, a w Pomocy EA powiedzieli że to wina drukarni, dali namiary nawet na tłocznię =="
Jak z tym jest, kto jest winny? :/ Uczciwie za to zapłaciłam, nie mam zamiaru odmawiać sobie gry przez czyjś błąd.
Co mam zrobić?

[nie, to nie próba wyłudzenia CD-keya ]
 

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stare 03.09.2005, 10:08   #2
oLeNia
Guest
 
Postów: n/a
Excl

Jakie wogule to jest pokręcone! Jeśli masz jeszcze paragon to idź i wymień na inne opakowanie (oczywiście w tym sklepie, gdzie kupowałaś), może w innym pudełko będzie dobrze wydrukowane
Spróbuj Pozdrawiam i trzymam KcIuKi
 
stare 03.09.2005, 12:43   #3
sollen
Guest
 
Postów: n/a
Mad

=;->

olenia ma 100% racji

idizesz do empiku i mowisz im ze maja ci wymienic - mozesz tez zwrocic towar zakupiony - masz na to 7 dni - musisz tylko miec paragon

jesli go wywalilas - to coz - ciezka sprawa i gre faktycznie musisz reklamowac u producenta - ewentualnie dystrybutora na polske

z tym ze moga ci nie uwzglednic jesli nie masz dowodu zakupu

teoretycznie na wszystkie produkty jest w polsce 1 - 2 lata gwarancji - wiec zalezy kiedy wyprodukowano te akurat gre - dystrybutor moze to sprawdzic o ile bedzie chcial - jesli w 2004 to moze jeszcze cos sie da zrobic

jest jeszcze szansa ze placilas karta - wtedy wydrok z banku musisz wziac - operacji karta - i do empiku i na tej podstawie domagac sie kopi rachunku kasowego

moga nie dac ale jesli bedziesz uparta


=;->

Ostatnio edytowane przez Ameretat : 06.09.2005 - 08:52
 
stare 03.09.2005, 18:52   #4
Sesca
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

Nie, PeB dał mi złotą radę :> Empik nic nie załatwił.
Dzowniłam dzisiaj do EA, w końcu wynegocjowałam wymianę. Odesłałam im pudełko z płytą, na ich koszt. W ciągu 7 dni odeślą sprawną płytę, z możliwie czytelnym kluczem.
ufff. Dzięki za rady.
Temat do zamknięcia. :>
 
Zamknięty Temat


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023