Zobacz pełną wersję : Karta graficzna =)
po instalacji przy probie wlaczenia gry zamiast ekranu logowania dostalam w prezencie taki oto komunikat:
nie znaleziono karty graficznej pracujacej w standardzie directx 9.0c! sprawdz czy masz karte graficzna zgodna z directx 9.0c i zainstalowane najnowsze wersje sterownikow oferowane przez producenta karty. aplikacja zostanie zamknieta.
niekompatybilnosc karty jest niemozliwa zwlaszcza, ze niedawno byla wymieniana. w razie potrzeby podam parametry. help me masters
Aya de Chat
18.07.2009, 21:35
podpisuję się pod tym samym problemie, nagle przestało działac, aktualizowałam sterowniki, instalowałam directx od nowa (tak było poradzone w jednym temacie).
może to ma jakieś znaczenie, ale nie wlączałam długo dwójki i grywałam w trójkę. coś się przestawiło or sth?;d strzelam, nie znam się;)
claudia_o
18.07.2009, 22:40
Mi się tak kiedyś pokazywało jak nie miałam spelnionych wymagań, tzn. miałam złą kartę graficzną, ale nie wiem co to znaczy w Waszym przypadku...
http://www.pobieralnia.pl/plik-540-directx.html
Powinno pomóc. Pozdrawiam.
Edit: albo nie... Podaj najpierw, jaką masz kartę graficzną. Troszkę się rozpędziłem z tym Directx'em. ;D
geforce 9600 GT
512 MB
directxa tez MAM, wiec nie wiem ocb
A więc radzę ci przeinstalować sterowniki, jak i DirectX.
Najpierw odinstaluj sterowniki do karty graficznej. Potem przeinstaluj sterowniki płyty głównej, szczególnie VIA 4in1, potem zinstaluj ponownie DirectX i na końcu zainstaluj sterowniki do karty graficznej. Na koniec sprawdź, czy nie ma problemów z DirectX: kliknij na menu start->uruchom i w okienku wpisz dxdiag
Aya de Chat
19.07.2009, 08:02
*z serii głupich pytań ignoranta komputerowego* rozumiem, że przez menadżer urządzeń jakbym całą kartę odinstalowywała?
i sterowniki płyty gównej, tu to już w ogóle nie mam zielonego pojęcia co zrobic itp.
Może faktycznie zbyt skrótowo mi się napisało :)