Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Autobus szkolny do studentów i ściany w łukach.


kalafjor
12.03.2011, 14:08
Witam.
Znalazłem nowe błędy. Po pierwsze, po moich studentów przyjeżdża autobus szkolny i wyskakuje im interakcja. Boję się ich tam słać nawet dla próby, żeby mi nie zniknęli czy coś. Po drugie, w miejscu chyba wszystkich łuków jest ściana. Simy mogą przechodzić, ale brzydko to wygląda.
Czy to błędy dodatków z neta?:)

amber
12.03.2011, 17:16
Błąd z łukami to prawdopodobnie wina kodu, który powoduje ustawianie mebli w dowolnym miejscu, bez dopasowania do kratek. Ja używam SeeThem, więc niestety nie znam nazwy tego kodu, ale wiem, że to on powoduje ten błąd, gdyż sama go miałam.

kalafjor
12.03.2011, 17:23
Też korzystam z SeeThem, może to jest przyczyna.
Jak będę grać to sprawdzę, czy w maxisowych domkach też tak jest.

Savigge
12.03.2011, 20:11
w maxisowych domkach jest ok.
a kod to moveObjects on/off

amber
12.03.2011, 20:12
Nie, nie. Jeśli nie przestawiałeś łuków w ich domach po włączeniu tej opcji w SeeThem, to nie powinno tego być. W żadnym domu zbudowanym z wyłączoną opcją budowania "bez kratek" nie powinien się ten błąd pojawiać.

@up: moveobjects też nie. Gdy jest włączony moveobjects nie można stawiać jednego przedmiotu między dwoma kratkami, na środku ;P

zelkam
13.03.2011, 08:06
ten kod to nie moveobjects , tylko boolProp snapObjectsToGrid false (w tym kodzie aktywujemy go używając 'false' , a wyłączamy używajac 'true')

kalafjor
13.03.2011, 08:17
Czyli nawet jak nie używam tej opcji w SeeThem, albo mam włączony boolprop snap... false, ale domek był robiony z włączonymi tymi opcjami, to nie ma różnicy? No nic. Dzięki za pomoc.:)

Savigge
14.03.2011, 09:41
to chyba powinieneś go wyłączyć, prawdopodobnie będzie ok

kalafjor
14.03.2011, 13:54
Wyłączyłem boolpropa i dalej to występuje.:|

amber
14.03.2011, 16:44
Musisz jeszcze raz przestawić łuki, w których to występuje ;)

kalafjor
14.03.2011, 18:24
To takie proste!:|
Jak będę grał to sprawdzę.B)