![]() |
#1 |
Zarejestrowany: 09.09.2007
Skąd: Santa Bożena
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,442
Reputacja: 16
|
![]()
Witam.
Znalazłem nowe błędy. Po pierwsze, po moich studentów przyjeżdża autobus szkolny i wyskakuje im interakcja. Boję się ich tam słać nawet dla próby, żeby mi nie zniknęli czy coś. Po drugie, w miejscu chyba wszystkich łuków jest ściana. Simy mogą przechodzić, ale brzydko to wygląda. Czy to błędy dodatków z neta? ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: 30.12.2010
Płeć: Kobieta
Postów: 108
Reputacja: 10
|
![]()
Błąd z łukami to prawdopodobnie wina kodu, który powoduje ustawianie mebli w dowolnym miejscu, bez dopasowania do kratek. Ja używam SeeThem, więc niestety nie znam nazwy tego kodu, ale wiem, że to on powoduje ten błąd, gdyż sama go miałam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: 09.09.2007
Skąd: Santa Bożena
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,442
Reputacja: 16
|
![]()
Też korzystam z SeeThem, może to jest przyczyna.
Jak będę grać to sprawdzę, czy w maxisowych domkach też tak jest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
w maxisowych domkach jest ok.
a kod to moveObjects on/off |
![]() |
![]() |
#5 |
Zarejestrowany: 30.12.2010
Płeć: Kobieta
Postów: 108
Reputacja: 10
|
![]()
Nie, nie. Jeśli nie przestawiałeś łuków w ich domach po włączeniu tej opcji w SeeThem, to nie powinno tego być. W żadnym domu zbudowanym z wyłączoną opcją budowania "bez kratek" nie powinien się ten błąd pojawiać.
@up: moveobjects też nie. Gdy jest włączony moveobjects nie można stawiać jednego przedmiotu między dwoma kratkami, na środku ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Zarejestrowany: 20.10.2007
Skąd: Lublin
Płeć: Kobieta
Postów: 2,069
Reputacja: 10
|
![]()
ten kod to nie moveobjects , tylko boolProp snapObjectsToGrid false (w tym kodzie aktywujemy go używając 'false' , a wyłączamy używajac 'true')
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Zarejestrowany: 09.09.2007
Skąd: Santa Bożena
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,442
Reputacja: 16
|
![]()
Czyli nawet jak nie używam tej opcji w SeeThem, albo mam włączony boolprop snap... false, ale domek był robiony z włączonymi tymi opcjami, to nie ma różnicy? No nic. Dzięki za pomoc.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
to chyba powinieneś go wyłączyć, prawdopodobnie będzie ok
|
![]() |
![]() |
#9 |
Zarejestrowany: 09.09.2007
Skąd: Santa Bożena
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,442
Reputacja: 16
|
![]()
Wyłączyłem boolpropa i dalej to występuje.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Zarejestrowany: 30.12.2010
Płeć: Kobieta
Postów: 108
Reputacja: 10
|
![]()
Musisz jeszcze raz przestawić łuki, w których to występuje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|