![]() |
Autobus szkolny do studentów i ściany w łukach.
Witam.
Znalazłem nowe błędy. Po pierwsze, po moich studentów przyjeżdża autobus szkolny i wyskakuje im interakcja. Boję się ich tam słać nawet dla próby, żeby mi nie zniknęli czy coś. Po drugie, w miejscu chyba wszystkich łuków jest ściana. Simy mogą przechodzić, ale brzydko to wygląda. Czy to błędy dodatków z neta?:) |
Odp: Autobus szkolny do studentów i ściany w łukach.
Błąd z łukami to prawdopodobnie wina kodu, który powoduje ustawianie mebli w dowolnym miejscu, bez dopasowania do kratek. Ja używam SeeThem, więc niestety nie znam nazwy tego kodu, ale wiem, że to on powoduje ten błąd, gdyż sama go miałam.
|
Odp: Autobus szkolny do studentów i ściany w łukach.
Też korzystam z SeeThem, może to jest przyczyna.
Jak będę grać to sprawdzę, czy w maxisowych domkach też tak jest. |
Odp: Autobus szkolny do studentów i ściany w łukach.
w maxisowych domkach jest ok.
a kod to moveObjects on/off |
Odp: Autobus szkolny do studentów i ściany w łukach.
Nie, nie. Jeśli nie przestawiałeś łuków w ich domach po włączeniu tej opcji w SeeThem, to nie powinno tego być. W żadnym domu zbudowanym z wyłączoną opcją budowania "bez kratek" nie powinien się ten błąd pojawiać.
@up: moveobjects też nie. Gdy jest włączony moveobjects nie można stawiać jednego przedmiotu między dwoma kratkami, na środku ;P |
Odp: Autobus szkolny do studentów i ściany w łukach.
ten kod to nie moveobjects , tylko boolProp snapObjectsToGrid false (w tym kodzie aktywujemy go używając 'false' , a wyłączamy używajac 'true')
|
Odp: Autobus szkolny do studentów i ściany w łukach.
Czyli nawet jak nie używam tej opcji w SeeThem, albo mam włączony boolprop snap... false, ale domek był robiony z włączonymi tymi opcjami, to nie ma różnicy? No nic. Dzięki za pomoc.:)
|
Odp: Autobus szkolny do studentów i ściany w łukach.
to chyba powinieneś go wyłączyć, prawdopodobnie będzie ok
|
Odp: Autobus szkolny do studentów i ściany w łukach.
Wyłączyłem boolpropa i dalej to występuje.:|
|
Odp: Autobus szkolny do studentów i ściany w łukach.
Musisz jeszcze raz przestawić łuki, w których to występuje ;)
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023