TheSims.PL - Forum

TheSims.PL - Forum (https://forum.thesims.pl/index.php)
-   Simy [TS2] (https://forum.thesims.pl/forumdisplay.php?f=248)
-   -   Fabryka Scheiße (TS2) (https://forum.thesims.pl/showthread.php?t=62509)

Scheiße 07.01.2012 17:03

Fabryka Scheiße (TS2)

Mam już swoją fabrykę w TS3, a teraz mam już i w TS2 :D
Jak się pewnie domyślacie(lub nie) będę tu zamieszczać swoich Simówi i Simki ^_^
Jako pierwszą, zaprezentuję Simkę stworzoną jakieś 30 minut temu B)

I jak? :rolleyes:

Norellia 07.01.2012 17:08

Odp: Fabryka Scheiße (TS2)

Zbytnio na stylu w ts2 nie znam się, ale mogę powiedzieć, że jest nawet ładna :D
Tylko oczy coś mnie męczą i nie dają mi spokoju.
Hmm... 8/10 tak na początek :)

neville 07.01.2012 17:10

jest słodka :)
twarz ma bardzo przyjemną, lecz ma trochę za szpiczasty nochal ;D

włosy są ok, ale ich kolor jest zbyt połyskliwy, postaw na coś w stylu Maxis Match
ubranie tak samo, jest brzydkie i plastikowe, postaw również na Maxis Match

mocne 7/10

w dwójce o wiele lepiej tworzysz ;D

Avis 07.01.2012 17:29

Podoba mi się. Simka jest ładna i taka... ciepła. Ma się wrażenie,( a przynajmniej ja mam) że simka jest przyjazna i miła. Włosy akurat mi się podobają. Tylko ubranie wygląda jakoś plastikowo, nierealistycznie. Ogólnie to dałabym 9/10 :)

Liv 07.01.2012 17:32

Cytat:

włosy są ok, ale ich kolor jest zbyt połyskliwy, postaw na coś w stylu Maxis Match
COME TO THE DARK SIDE - we play Maxis match xD
Jeśli JA miałabym Ci coś polecić, to włosy z teksturami od pooklet.
Prawdziwy MM ma Simgaroop, ale jeśli chcesz grać w stylu bardziej realistycznym, to odpada.

Zazazaza, to co masz "ode mnie" jest zaiste, ale reszta tak średnio :P
Nie lubię tekstur z coolsims, wiec minus za włosy.
Oczy są dziwne... Jak dla mnie za duże :P Brwi tez mi zgrzytają, bo wyglądają na oryginalne od Maxisa. Ciuch? Jakkolwiek z Liany, a tą stronkę wśród tych nie-MM sobie cenię, tak nie podoba mi się. Nos za krótki.