No ludzie, serio?

Nic nowego/konkretnego?

Simy wreszcie mają bardziej naturalne, bardziej "ludzkie" animacje - nie wykonują akcji mechanicznie (np. nie siadają już jak jakiś robot, tak jak w poprzednich odsłonach). Wszystko jest bardziej płynne, a do tego simy już się nie zacinają, nawet na dużych przeszkodach. Schylając się, robiąc duży krok czy prześlizgując się obok, będą w stanie ominąć wszystko na swej drodze i nie spowoduje to czekania pół godziny, aż każdy po kolei się odsunie. Moim zdaniem to dość duży postęp, a już na pewno OGROMNE udogodnienie.
Podane dotychczas informacje na ten temat bardzo mnie zadowalają. Owszem, szczególików odnośnie poszczególnych obiektów nie ma (kto by się w tym aż tak rozdrabniał?

), ale mamy ujawnione kilka naprawdę fajnych aspektów, które uczynią grę bardziej płynną i naturalną.