|
|
#11 |
|
Zarejestrowany: 31.07.2012
Wiek: 29
Płeć: Mężczyzna
Postów: 229
Reputacja: 10
|
No ludzie, serio?
Nic nowego/konkretnego? ![]() Simy wreszcie mają bardziej naturalne, bardziej "ludzkie" animacje - nie wykonują akcji mechanicznie (np. nie siadają już jak jakiś robot, tak jak w poprzednich odsłonach). Wszystko jest bardziej płynne, a do tego simy już się nie zacinają, nawet na dużych przeszkodach. Schylając się, robiąc duży krok czy prześlizgując się obok, będą w stanie ominąć wszystko na swej drodze i nie spowoduje to czekania pół godziny, aż każdy po kolei się odsunie. Moim zdaniem to dość duży postęp, a już na pewno OGROMNE udogodnienie. Podane dotychczas informacje na ten temat bardzo mnie zadowalają. Owszem, szczególików odnośnie poszczególnych obiektów nie ma (kto by się w tym aż tak rozdrabniał? ), ale mamy ujawnione kilka naprawdę fajnych aspektów, które uczynią grę bardziej płynną i naturalną.
|
|
|
|
|
|
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|