No ej, nie śmiej się, nie jestem aż taki obeznany

W ogóle nie mam pojęcia, co to są "efekty cząsteczkowe" XD
Owszem, warkocz Lary fajnie sobie fruwał, i w sumie to nie zastanawiałem się nigdy nad tym, że to jest jakaś fizyka. Właściwie, była to chyba jedyna rzecz, która poruszała się w tej grze w czasie rzeczywistym, jeśli dobrze kojarzę. Nawet w najnowszym TR dodali animacje tylko Larze - jeśli przypomnisz sobie Whitmana, to miał na głowie niemalże statyczny hełm i jedynie dzięki teksturom oraz paru odstającym kosmykom przypominało to włosy, a tak to w ogóle się nie poruszały.
Nawet w TS2 dało się zauważyć delikatne ruchy włosów. Nie była to wprawdzie fizyka każdego pojedynczego włosa, ale przy niektórych ruchach one "falowały" jako całość. Raczej kiepsko to wyglądało, ale nawet to potrafiło wtedy cieszyć