View Single Post
stare 05.02.2014, 13:33   #940
Caesum
Administrator
 
Avatar Caesum
 
Zarejestrowany: 26.05.2005
Skąd: Warszawa
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,564
Reputacja: 101
Domyślnie Odp: The Sims 4 - komentarze do newsów

Efekty cząsteczkowe, particle effects. Np. kiedy widzisz takie malutkie światełka w powietrzu, iskry, chmurki z dymu, niektóre rodzaje ognia to są najczęściej cząsteczki(mogą w niektórych przypadkach być to zwyczajne sprite'y, ale to inna sprawa).
Przykład: http://www.youtube.com/watch?v=gyP7hcsAjj0

Co do TRa, to akurat tam wszystko było w czasie rzeczywistym, bo gry mają to do siebie, że grafika jest renderowana w czasie rzeczywistym(pomijam tu gry 2d i mieszanki izometryczne jak TS1). Chodziło ci raczej o to, że warkocz w Tomb Raiderze był jedyny z prawdziwą fizyką, a nie imitującą ją animacją. Akurat ta cała fizyka w Tomb Raiderze 1-5 była bardzo prosta i dotyczyła tylko tego jednego elementu, mimo to była całkiem niezła i można to zobaczyć w custom levelach do TR4:


Zwróć uwagę, że silnik ma korzenie z 1996 roku.

No, ale nie o to mi chodziło. Ja tu chcę fryzury, które nie wyglądają jak dla postaci z klocków lego. Porównajmy sobie chociaż screenz TS4:

z fanowskimi włosami z TS2:


A zrozumiecie jakie miałem oczekiwania.

Ostatnio edytowane przez Caesum : 05.02.2014 - 13:36
Caesum jest offline   Odpowiedź z Cytatem