|
![]() |
#1 |
Administrator
Zarejestrowany: 26.05.2005
Skąd: Warszawa
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,565
Reputacja: 102
|
![]()
Efekty cząsteczkowe, particle effects. Np. kiedy widzisz takie malutkie światełka w powietrzu, iskry, chmurki z dymu, niektóre rodzaje ognia to są najczęściej cząsteczki(mogą w niektórych przypadkach być to zwyczajne sprite'y, ale to inna sprawa).
![]() Przykład: http://www.youtube.com/watch?v=gyP7hcsAjj0 Co do TRa, to akurat tam wszystko było w czasie rzeczywistym, bo gry mają to do siebie, że grafika jest renderowana w czasie rzeczywistym(pomijam tu gry 2d i mieszanki izometryczne jak TS1). Chodziło ci raczej o to, że warkocz w Tomb Raiderze był jedyny z prawdziwą fizyką, a nie imitującą ją animacją. Akurat ta cała fizyka w Tomb Raiderze 1-5 była bardzo prosta i dotyczyła tylko tego jednego elementu, mimo to była całkiem niezła i można to zobaczyć w custom levelach do TR4: Zwróć uwagę, że silnik ma korzenie z 1996 roku. No, ale nie o to mi chodziło. Ja tu chcę fryzury, które nie wyglądają jak dla postaci z klocków lego. Porównajmy sobie chociaż screenz TS4: ![]() z fanowskimi włosami z TS2: ![]() A zrozumiecie jakie miałem oczekiwania. ![]() Ostatnio edytowane przez Caesum : 05.02.2014 - 13:36 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 56 (0 użytkownik(ów) i 56 gości) | |
|
|