To trzeba porozmawiać z doradcą EA na ich stronie

Ciężko będzie mi to wytłumaczyć.
Na tej stronie
http://help.ea.com/en/ klikasz Help with game, piszesz w opcji Search all products The Sims 2, klikasz strzałką w prawo na sam koniec i wybierasz The Sims 2 podstawę

W opcji Select a Topic wybierz Account Management i zjedź na sam dół strony i kliknij Contact Us. Pojawi się strona i na niej wybierz PC z ikonką Origina i kliknij przycisk na dole Next. W opcji Select an issue wybierz Account Creation/Change, a na dole w okienku opisz swój problem. Po opisaniu go kliknij przycisk Next. Wyskoczy ci strona i na niej musisz zalogować się do swojego konta origin. Po zalogowaniu przekieruje ciebie do strony i kliknij przycisk Chat now. Po odczekaniu minut tam napisanych powita ciebie doradca Ea. Najlepiej przygotuj sobie tłumacz np. google. i opowiedz mu, ze nie zdążyłaś na promocję, a chciałabyś grę The Sims 2 Ultimate Collection.