|
|
|
|
#1 |
|
Zarejestrowany: 08.02.2014
Płeć: Mężczyzna
Postów: 609
Reputacja: 41
|
To trzeba porozmawiać z doradcą EA na ich stronie
Ciężko będzie mi to wytłumaczyć.Na tej stronie http://help.ea.com/en/ klikasz Help with game, piszesz w opcji Search all products The Sims 2, klikasz strzałką w prawo na sam koniec i wybierasz The Sims 2 podstawę W opcji Select a Topic wybierz Account Management i zjedź na sam dół strony i kliknij Contact Us. Pojawi się strona i na niej wybierz PC z ikonką Origina i kliknij przycisk na dole Next. W opcji Select an issue wybierz Account Creation/Change, a na dole w okienku opisz swój problem. Po opisaniu go kliknij przycisk Next. Wyskoczy ci strona i na niej musisz zalogować się do swojego konta origin. Po zalogowaniu przekieruje ciebie do strony i kliknij przycisk Chat now. Po odczekaniu minut tam napisanych powita ciebie doradca Ea. Najlepiej przygotuj sobie tłumacz np. google. i opowiedz mu, ze nie zdążyłaś na promocję, a chciałabyś grę The Sims 2 Ultimate Collection.
|
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Archeolog Renesansu
Zarejestrowany: 18.05.2015
Skąd: ✬Wariatkowo✬
Wiek: 23
Płeć: Kobieta
Postów: 191
Reputacja: 14
|
Cytat:
EDIT:dobra nie było pytania. Trochę długo się czeka. EDIT 2: jeju mielę te sprawę 1,5 godziny u nich jest 5 nad ranem a ja szpanię swoim super ingliszem...wcale nie fajnym. Ostatnio edytowane przez Nina14! : 09.08.2015 - 13:07 |
|
|
|
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|