View Single Post
stare 25.04.2005, 08:55   #1
Kr0nica
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

To możesz znaleźć w pliku README...


Własne okolice wykorzystujące teren SimCity 4:
Nowe własne dzielnice dla The Sims 2 można tworzyć z użyciem narzędzi kształtowania terenu SimCity 4. Przede wszystkim do The Sims 2 można importować jedynie małe miasta, pamiętaj więc o tym, by nie rozpocząć pracy od średniego czy dużego. Zadbaj o to, by miasto miało ulice, inaczej nie będzie można umieścić w okolicy żadnych parcel. Umieść plik .sc4, który chcesz wykorzystać, w katalogu \Moje dokumenty\EA Games\The Sims 2\SC4Terrains. Gdy przejdziesz w grze do ekranu tworzenia okolicy, Twój teren będzie dostępny jako podstawa do utworzenia nowej okolicy.

Proszę zwrócić uwagę na następujące fakty:

Importować można większość elementów terenu, utworzonych za pomocą narzędzi trybu boskiego, włącznie z roślinnością (z wyjątkiem palm). Fauna (zwierzęta) nie jest importowana. Zauważ, że importowane tereny odzwierciedlają pierwotny układ SimCity.


Jeśli chodzi o narzędzia trybu burmistrza, do okolic Sims 2 importowane będą jedynie mosty z SimCity 4 i inne z SC4 Deluxe jak np. ręcznie wyznaczane drogi/ulice biegnące prosto, zakręty pod kątem prostym, ślepe uliczki oraz skrzyżowania w kształcie krzyża i litery T. Drogi i tory biegnące po przekątnych zostaną zignorowane i nie będą importowane. Ignorowane będą też praktycznie wszystkie rozmieszczane elementy: strefy, drogi/autostrady na estakadach, budynki i inne obiekty, lotniska, obiekty charakterystyczne itd.


Po wprowadzeniu terenu do okolicy w The Sims 2 domyślny typ terenu można zmieniać za pomocą następującego kodu:
1. Wczytaj okolicę, którą chcesz modyfikować, i otwórz konsolę, naciskając
Ctrl-Shift-C
2. Wpisz:
terrainType Desert (Zmienia bieżący teren okolicy na pustynny. Zwróć uwagę na wielkość liter w tym kodzie.)
terrainType Temperate (Zmienia bieżący teren okolicy na trawiasty. Zwróć uwagę na wielkość liter w tym kodzie.)


MINIATURKA WŁASNEJ OKOLICY
---------------------------
W celu stworzenia własnej miniaturki, która będzie przedstawiać Twoją okolicę
w menu głównym, najpierw zapisz obraz, którego chcesz użyć, w formacie .png file (najbardziej odpowiednia proporcja szerokości do wysokości to 4x3, ale innego rodzaju obrazy zostaną odpowiednio rozciągnięte i dopasowane). Plik musi mieć nazwę N0XX_Neighborhood.png (gdzie XX należy zastąpić numerem okolicy). Umieść go w katalogu odpowiedniej dzielnicy (na przykład \Moje dokumenty\EA Games\The Sims 2\Neighborhoods\N004).
  Odpowiedź z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.