|
![]() |
#1 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
To możesz znaleźć w pliku README...
Własne okolice wykorzystujące teren SimCity 4: Nowe własne dzielnice dla The Sims 2 można tworzyć z użyciem narzędzi kształtowania terenu SimCity 4. Przede wszystkim do The Sims 2 można importować jedynie małe miasta, pamiętaj więc o tym, by nie rozpocząć pracy od średniego czy dużego. Zadbaj o to, by miasto miało ulice, inaczej nie będzie można umieścić w okolicy żadnych parcel. Umieść plik .sc4, który chcesz wykorzystać, w katalogu \Moje dokumenty\EA Games\The Sims 2\SC4Terrains. Gdy przejdziesz w grze do ekranu tworzenia okolicy, Twój teren będzie dostępny jako podstawa do utworzenia nowej okolicy. Proszę zwrócić uwagę na następujące fakty: Importować można większość elementów terenu, utworzonych za pomocą narzędzi trybu boskiego, włącznie z roślinnością (z wyjątkiem palm). Fauna (zwierzęta) nie jest importowana. Zauważ, że importowane tereny odzwierciedlają pierwotny układ SimCity. Jeśli chodzi o narzędzia trybu burmistrza, do okolic Sims 2 importowane będą jedynie mosty z SimCity 4 i inne z SC4 Deluxe jak np. ręcznie wyznaczane drogi/ulice biegnące prosto, zakręty pod kątem prostym, ślepe uliczki oraz skrzyżowania w kształcie krzyża i litery T. Drogi i tory biegnące po przekątnych zostaną zignorowane i nie będą importowane. Ignorowane będą też praktycznie wszystkie rozmieszczane elementy: strefy, drogi/autostrady na estakadach, budynki i inne obiekty, lotniska, obiekty charakterystyczne itd. Po wprowadzeniu terenu do okolicy w The Sims 2 domyślny typ terenu można zmieniać za pomocą następującego kodu: 1. Wczytaj okolicę, którą chcesz modyfikować, i otwórz konsolę, naciskając Ctrl-Shift-C 2. Wpisz: terrainType Desert (Zmienia bieżący teren okolicy na pustynny. Zwróć uwagę na wielkość liter w tym kodzie.) terrainType Temperate (Zmienia bieżący teren okolicy na trawiasty. Zwróć uwagę na wielkość liter w tym kodzie.) MINIATURKA WŁASNEJ OKOLICY --------------------------- W celu stworzenia własnej miniaturki, która będzie przedstawiać Twoją okolicę w menu głównym, najpierw zapisz obraz, którego chcesz użyć, w formacie .png file (najbardziej odpowiednia proporcja szerokości do wysokości to 4x3, ale innego rodzaju obrazy zostaną odpowiednio rozciągnięte i dopasowane). Plik musi mieć nazwę N0XX_Neighborhood.png (gdzie XX należy zastąpić numerem okolicy). Umieść go w katalogu odpowiedniej dzielnicy (na przykład \Moje dokumenty\EA Games\The Sims 2\Neighborhoods\N004). |
![]() |
|
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|
![]() |
||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatnia wiadomość |
~>THE SIMS FOTOSTORY<~ | Justa | The Sims Fotostory | 233 | 15.08.2004 02:32 |
Jak ja się cieszę!!!! | Ala | The Sims 1: Uwagi na temat gry | 8 | 14.08.2003 10:47 |