|  | 
|  23.09.2013, 02:14 | #1 | 
| Zarejestrowany: 17.07.2013 Płeć: MężczyznaPostów: 20 Reputacja: 10 |  TSRW i tworzenie dodatków. 
			
			Od razu przepraszam jeśli źle umieściłem temat ale nie mam pojęcia gdzie go wrzucić. Więc jeśli któryś z modów byłby tak miły i umieścił go w odpowiednim miejscu jeśli jest źle to będę wdzięczny. W każdym razie zabrałem się do tworzenia dodatków, na pierwszy rzut poszły schody których potrzebuję. Założenie było takie że podobnie jak w schodach zrobionych przez Inge i Gosik (Zdjęcie) sim po prostu znika w momencie gdy ma wejść po schodach i pojawia się na końcu schodów. Szło mi całkiem nieźle do momentu w którym w TSRW trzeba powymieniać tekstury. I tu problem; jak przypisać kanał wzoru do konkretnego koloru na mapie kanałów? Bo co bym nie robił na modelu nie chcą się pojawiać żadne wzory. Schody w tej chwili wyglądają tak:   | 
|   |   | 
|  | 
|  23.09.2013, 17:14 | #2 | 
| Administrator Emeryt Creator Zarejestrowany: 08.04.2008 Skąd: Hollywood Płeć: MężczyznaPostów: 2,690 Reputacja: 12 |  Odp: TSRW i tworzenie dodatków. 
			
			'Kolorujesz' mask i te kolory odpowiadają wzorom:  czerwony - pierwszy wzór (kod koloru 255;0;0) zielony - drugi wzór (kod koloru 0;255;0) niebieski - trzeci wzór (kod koloru 0;0;255) Importujesz mask (kolory muszą być te co podałem). Później w pattern musisz ustawić enabled na true przy tych kolorach które masz na mask. Zmieniasz wzory i jest ok   No i nie zapomnij zmienić tilingu na odpowiedni do wielkości mapy - żeby patterny odpowiednio się nakładały. (jak dalej nie wiesz jak to zrobić to mozesz mi wysłać plik .wrk i mogę Ci zrobić te kolory). | 
|   |   | 
|  04.10.2013, 21:46 | #3 | 
| Zarejestrowany: 17.07.2013 Płeć: MężczyznaPostów: 20 Reputacja: 10 |   
			
			Gingers - dzięki   Okazało się że maskę kolorowałem dobrze, łącznie z kanałem Alpha, to multipler mieszał  Tak więc patterny zaczęły działać, wyeksportowałem schody do gry i nawet wyglądają przyzwoicie  Screen Będę musiał poprawić mapę w miejscu gdzie są tralki bo coś dziwnego dzieje się na nich z teksturą. Cień pada od płytek podłogowych wymaganych dla spiralnych schodów, jeszcze nie wiem jak to zmienić. Potem czeka mnie cała zabawa ze zmienianiem punktów wejścia i wyjścia ze schodów i dorobieniem balustrady do kompletu  ... Ale jestem dobrej myśli  Przepraszam z podwójny post ale nie wiem czy po edycji starego forum zaznacza go jako nowy... W każdym razie; schody są w większej części zrobione, simowie bez problemu ich używają. Zostały 2 rzeczy. Poprawki tekstur i zmiana pola zajmowanego przez obiekt. I tu moje pytanie, czy ktoś wie jak to się robi? Bo mimo że w TSRW dopasowałem wszystko pod nowy mesh to w grze dalej schody zajmują 2x2 kratki u dołu i u góry   Ostatnio edytowane przez Ilona : 04.10.2013 - 22:04 | 
|   |   | 
|  | 
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 |