Wróć   TheSims.PL - Forum > The Sims 3 > The Sims 3: Problemy z grą
Zarejestruj się FAQ Społeczność Kalendarz

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 23.09.2013, 01:14   #1
Seraf
 
Avatar Seraf
 
Zarejestrowany: 17.07.2013
Płeć: Mężczyzna
Postów: 20
Reputacja: 10
Domyślnie TSRW i tworzenie dodatków.

Od razu przepraszam jeśli źle umieściłem temat ale nie mam pojęcia gdzie go wrzucić. Więc jeśli któryś z modów byłby tak miły i umieścił go w odpowiednim miejscu jeśli jest źle to będę wdzięczny.
W każdym razie zabrałem się do tworzenia dodatków, na pierwszy rzut poszły schody których potrzebuję. Założenie było takie że podobnie jak w schodach zrobionych przez Inge i Gosik (Zdjęcie) sim po prostu znika w momencie gdy ma wejść po schodach i pojawia się na końcu schodów. Szło mi całkiem nieźle do momentu w którym w TSRW trzeba powymieniać tekstury. I tu problem; jak przypisać kanał wzoru do konkretnego koloru na mapie kanałów? Bo co bym nie robił na modelu nie chcą się pojawiać żadne wzory.

Schody w tej chwili wyglądają tak:

Seraf jest offline   Odpowiedź z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stare 23.09.2013, 16:14   #2
Vanitas
Administrator Emeryt
Creator
 
Zarejestrowany: 08.04.2008
Skąd: Hollywood
Płeć: Mężczyzna
Postów: 2,690
Reputacja: 12
Domyślnie Odp: TSRW i tworzenie dodatków.

'Kolorujesz' mask i te kolory odpowiadają wzorom:
czerwony - pierwszy wzór (kod koloru 255;0;0)
zielony - drugi wzór (kod koloru 0;255;0)
niebieski - trzeci wzór (kod koloru 0;0;255)
Importujesz mask (kolory muszą być te co podałem).
Później w pattern musisz ustawić enabled na true przy tych kolorach które masz na mask. Zmieniasz wzory i jest ok
No i nie zapomnij zmienić tilingu na odpowiedni do wielkości mapy - żeby patterny odpowiednio się nakładały.
(jak dalej nie wiesz jak to zrobić to mozesz mi wysłać plik .wrk i mogę Ci zrobić te kolory).
Vanitas jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 04.10.2013, 20:46   #3
Seraf
 
Avatar Seraf
 
Zarejestrowany: 17.07.2013
Płeć: Mężczyzna
Postów: 20
Reputacja: 10
Domyślnie

Gingers - dzięki Okazało się że maskę kolorowałem dobrze, łącznie z kanałem Alpha, to multipler mieszał

Tak więc patterny zaczęły działać, wyeksportowałem schody do gry i nawet wyglądają przyzwoicie

Screen

Będę musiał poprawić mapę w miejscu gdzie są tralki bo coś dziwnego dzieje się na nich z teksturą.
Cień pada od płytek podłogowych wymaganych dla spiralnych schodów, jeszcze nie wiem jak to zmienić. Potem czeka mnie cała zabawa ze zmienianiem punktów wejścia i wyjścia ze schodów i dorobieniem balustrady do kompletu ... Ale jestem dobrej myśli

Przepraszam z podwójny post ale nie wiem czy po edycji starego forum zaznacza go jako nowy...

W każdym razie; schody są w większej części zrobione, simowie bez problemu ich używają. Zostały 2 rzeczy. Poprawki tekstur i zmiana pola zajmowanego przez obiekt.
I tu moje pytanie, czy ktoś wie jak to się robi? Bo mimo że w TSRW dopasowałem wszystko pod nowy mesh to w grze dalej schody zajmują 2x2 kratki u dołu i u góry

Ostatnio edytowane przez Ilona : 04.10.2013 - 21:04
Seraf jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023