|
|
#2 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Możesz opisać oco chodzi z tym wyjściem z siatki?
|
|
|
|
#3 |
|
Zarejestrowany: 28.03.2010
Skąd: Polska ^^
Płeć: Kobieta
Postów: 1,019
Reputacja: 10
|
Boolprop snapobjectstogrid false a jak chcesz żeby była to na końcu true.
Nie działa?
__________________
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Nie działa. Próbowałam najpierw wpisać ten boolProp testingCheatsEnabled on (i true), a dopiero później ten, ale też nie działa.
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Mi też ten kod nie działał ale pózniej jakoś działał
wpisz taki : use_the_gridthroughcode i jest gitara
|
|
|
|
#6 | |
|
Zarejestrowany: 08.10.2009
Skąd: nvm :D
Płeć: Mężczyzna
Postów: 898
Reputacja: 10
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Udało się tym drugim. Dzięki Pearly
|
|
|
|
#8 |
|
Guest
Postów: n/a
|
A propo. Wiecie może czemu ściągnięte oczy mi nie wchodzą (meble działają normalnie)? Przy tworzeniu sima można je wybrać, ale i tak wychodzą takie normalne brązowe... ;/
|
|
|
|
#9 |
|
Guest
Postów: n/a
|
use_the_gridthroughcode TYM ?
![]() Tutaj masz kody przydatne czasami editionofthe_lot edytujesz parcele checkfor_updates_while_playing_outside _ yes ( lub ) no ten kod pozwala ci sprawdzać aktualizacje podczas gry które akualizuje i instaluje nie ciągnąć dodatkowego miejsca na dysku
Ostatnio edytowane przez Pearly : 18.08.2010 - 14:04 |
|
|
|
#10 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Tak, tym. Dzięki
|
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|