|
|
#11 |
|
Administrator
Zarejestrowany: 26.05.2005
Skąd: Warszawa
Wiek: 31
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,566
Reputacja: 102
|
Był to raczej przytyk w stronę twórców niż któregokolwiek użytkownika, chociaż przyznaję zaśmiałem się, gdy przeczytałem "włosy uległy znacznej poprawie".
Zresztą i ja nie oczekuję realistycznych włosów, no bo przyznajmy sobie szczerze, tylko dwie gry naprawdę to osiągnęły, właśnie Alice i Tomb Raider. Alice udało się to niskim kosztem, ponieważ wykorzystali efekty cząsteczkowe, za to Tomb Raider to już inna bajka. Ale przedtem było pełno innych gier, gdzie już włosy wykorzystywały porządną alphę i składały się z czegoś więcej niż hełmu. Ba, jako taka fizyka włosów była już wykorzystana w 1997 roku... Właśnie przez Tomb Raidera. :p Poza tym Wiedźmin również miał porządną fizykę, nawet jeśli jego włosy były pozlepiane.Zresztą, nie oczekuję nawet fizyki, ale właśnie porządnej alphy. Włosy w stylu pooklet zobaczcie jak wyglądają, a przecież są robione przez amatorów. To wstyd, że twórcy simsów do dzisiaj nie odkryli jak to osiągnąć. Ostatnio edytowane przez Caesum : 05.02.2014 - 12:15 |
|
|
|
|
|
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|