Wróć   TheSims.PL - Forum > Dodatki z sieci > The Sims 2: Ooo... Muszę to mieć!
Zarejestruj się FAQ Społeczność Kalendarz

Komunikaty

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Previous Post   Next Post Next
stare 25.04.2005, 08:55   #7
Kr0nica
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

To możesz znaleźć w pliku README...


Własne okolice wykorzystujące teren SimCity 4:
Nowe własne dzielnice dla The Sims 2 można tworzyć z użyciem narzędzi kształtowania terenu SimCity 4. Przede wszystkim do The Sims 2 można importować jedynie małe miasta, pamiętaj więc o tym, by nie rozpocząć pracy od średniego czy dużego. Zadbaj o to, by miasto miało ulice, inaczej nie będzie można umieścić w okolicy żadnych parcel. Umieść plik .sc4, który chcesz wykorzystać, w katalogu \Moje dokumenty\EA Games\The Sims 2\SC4Terrains. Gdy przejdziesz w grze do ekranu tworzenia okolicy, Twój teren będzie dostępny jako podstawa do utworzenia nowej okolicy.

Proszę zwrócić uwagę na następujące fakty:

Importować można większość elementów terenu, utworzonych za pomocą narzędzi trybu boskiego, włącznie z roślinnością (z wyjątkiem palm). Fauna (zwierzęta) nie jest importowana. Zauważ, że importowane tereny odzwierciedlają pierwotny układ SimCity.


Jeśli chodzi o narzędzia trybu burmistrza, do okolic Sims 2 importowane będą jedynie mosty z SimCity 4 i inne z SC4 Deluxe jak np. ręcznie wyznaczane drogi/ulice biegnące prosto, zakręty pod kątem prostym, ślepe uliczki oraz skrzyżowania w kształcie krzyża i litery T. Drogi i tory biegnące po przekątnych zostaną zignorowane i nie będą importowane. Ignorowane będą też praktycznie wszystkie rozmieszczane elementy: strefy, drogi/autostrady na estakadach, budynki i inne obiekty, lotniska, obiekty charakterystyczne itd.


Po wprowadzeniu terenu do okolicy w The Sims 2 domyślny typ terenu można zmieniać za pomocą następującego kodu:
1. Wczytaj okolicę, którą chcesz modyfikować, i otwórz konsolę, naciskając
Ctrl-Shift-C
2. Wpisz:
terrainType Desert (Zmienia bieżący teren okolicy na pustynny. Zwróć uwagę na wielkość liter w tym kodzie.)
terrainType Temperate (Zmienia bieżący teren okolicy na trawiasty. Zwróć uwagę na wielkość liter w tym kodzie.)


MINIATURKA WŁASNEJ OKOLICY
---------------------------
W celu stworzenia własnej miniaturki, która będzie przedstawiać Twoją okolicę
w menu głównym, najpierw zapisz obraz, którego chcesz użyć, w formacie .png file (najbardziej odpowiednia proporcja szerokości do wysokości to 4x3, ale innego rodzaju obrazy zostaną odpowiednio rozciągnięte i dopasowane). Plik musi mieć nazwę N0XX_Neighborhood.png (gdzie XX należy zastąpić numerem okolicy). Umieść go w katalogu odpowiedniej dzielnicy (na przykład \Moje dokumenty\EA Games\The Sims 2\Neighborhoods\N004).
  Odpowiedź z Cytatem
 


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do Forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
~>THE SIMS FOTOSTORY<~ Justa The Sims Fotostory 233 15.08.2004 02:32
Jak ja się cieszę!!!! Ala The Sims 1: Uwagi na temat gry 8 14.08.2003 10:47


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 18:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023