|
|
|
|
#1 |
|
Mod emeryt
Zarejestrowany: 27.03.2007
Skąd: Vatican
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,820
Reputacja: 9
|
Może zamiast zmywać plamy spr. je usunąć za pomocą kodu [moveobjects on]
w ts2 to działało nie wiem jak wygląda sytuacja w ts3
__________________
Rivacheg Village-juz jest. Park Plurgol (konkurs) ,Ardewick Castle, San Gesperito Baltemon Hill (konkurs) ,Posiadłosc Redos, Posiadłosc Alpine |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zarejestrowany: 29.04.2007
Płeć: Kobieta
Postów: 1,045
Reputacja: 13
|
próbowałam, ale ich nie wykrywa
jak usuwam podloge to zostaja, to samo jak buduje nowa ._.
__________________
누난 너무 예뻐 ( ´ ▽ ` )ノ |
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Na zewnątrz i wewnątrz są takie meteory do zbierania czy jakieś uniemożliwiające przejście? Bo jak te pierwsze, to chyba nie jest źle
|
|
|
#4 |
|
Zarejestrowany: 29.04.2007
Płeć: Kobieta
Postów: 1,045
Reputacja: 13
|
no, te do zbierania
ale plamy naprawde denerwuja bo obnizaja wskaznik
__________________
누난 너무 예뻐 ( ´ ▽ ` )ノ |
|
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|