![]() |
#11 | |||
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
"(...) przy próbie ładowania rodziny wychodzi mi z gry(...)" Rozumiem, że chciałaś po prostu kontynuować wcześniejszą grę. Trzeba było sprawdzić, czy przy innych rodzinach dzieje sie to samo - nic nie pisałaś na ten temat. Może w tej rodzinie używałaś dodatków, które nie chcą działać po aktualizacji gry? W takich sytuacjach zawsze najlepiej jest spróbować załadować "rodzinę fabryczną" - tę, która dostarczona jest przez grę. To wcale nie musiał być błąd spowodowany przez źle zainstalowaną aktualizację Cytat:
Wiem, że są patche do wersji cyfrowych (Digital) - tzn do tych zakupionych i ściągniętych przez internet i do tych "normalnych" - działających z płytą - takie można znaleźć w internecie. Zrób sobie kopię ściągniętych dodatków - pamiętaj, że w tych dodatkach może być ten plik, który Ci wszystko popsuje - odinstaluj wszystkie dodatki i grę, usuń ręcznie pozostałe foldery po grze (nie zawsze same się usuną) - zarówno te w "Moich dokumentach" jak i w "Program Files/EA Games" i ewentualnie tam, gdzie instalowałaś TS3 wcześniej (jeżeli to robiłaś). Przydałoby się przeczyszczenie rejestru Windows - np. Reg Cleaner - ale nie powinno być to aż tak ważne. Opróżnij kosz, jeżeli pliki nie są usuwane automatycznie. Zrestartuj komputer i zainstaluj grę na nowo nie zmieniając sugerowanych folderów. Na dysku C musisz mieć ok 15GB wolnego miejsca na podstawę i Wymarzone podróże. Aktualizacje instaluj tylko przez grę. Jeżeli jest tam wybór Digital Downloads <-> DVD wybieraj DVD jeżeli instalujesz z płyty. Najpierw uruchom "rodzinę fabryczną", żeby mieć pewność, że całość działa jako - tako ![]() Cytat:
Nie mam TS3 więc nie mogę sprawdzać możliwych problemów z grą. To, co napisałem jest tylko moimi przypuszczeniami. EA Games potrafi uprzykrzyć życie użytkownikom ale to ich zbójeckie prawo, i nic sie na to nie poradzi. Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłem. Jeszcze jedna uwaga - czysto techniczna: Wykonywanie pełnej kopii rejestru Window jest mom zdaniem bezużyteczne (a pochłania mnóstwo czasu) ponieważ przeciętny użytkownik nigdy w życiu nie przywróci pełnej kopii rejestru. Wystarczy skorzystać z punktu przywracania systemu. Ostatnio edytowane przez MarekS : 03.01.2010 - 14:38 |
|||
![]() |
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|