|
|
|
|
#1 |
|
Administrator Emeryt
Creator Zarejestrowany: 08.04.2008
Skąd: Hollywood
Płeć: Mężczyzna
Postów: 2,690
Reputacja: 12
|
'Kolorujesz' mask i te kolory odpowiadają wzorom:
czerwony - pierwszy wzór (kod koloru 255;0;0) zielony - drugi wzór (kod koloru 0;255;0) niebieski - trzeci wzór (kod koloru 0;0;255) Importujesz mask (kolory muszą być te co podałem). Później w pattern musisz ustawić enabled na true przy tych kolorach które masz na mask. Zmieniasz wzory i jest ok No i nie zapomnij zmienić tilingu na odpowiedni do wielkości mapy - żeby patterny odpowiednio się nakładały. (jak dalej nie wiesz jak to zrobić to mozesz mi wysłać plik .wrk i mogę Ci zrobić te kolory). |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zarejestrowany: 17.07.2013
Płeć: Mężczyzna
Postów: 20
Reputacja: 10
|
Gingers - dzięki
Okazało się że maskę kolorowałem dobrze, łącznie z kanałem Alpha, to multipler mieszał ![]() Tak więc patterny zaczęły działać, wyeksportowałem schody do gry i nawet wyglądają przyzwoicie ![]() Screen Będę musiał poprawić mapę w miejscu gdzie są tralki bo coś dziwnego dzieje się na nich z teksturą. Cień pada od płytek podłogowych wymaganych dla spiralnych schodów, jeszcze nie wiem jak to zmienić. Potem czeka mnie cała zabawa ze zmienianiem punktów wejścia i wyjścia ze schodów i dorobieniem balustrady do kompletu ... Ale jestem dobrej myśli ![]() Przepraszam z podwójny post ale nie wiem czy po edycji starego forum zaznacza go jako nowy... W każdym razie; schody są w większej części zrobione, simowie bez problemu ich używają. Zostały 2 rzeczy. Poprawki tekstur i zmiana pola zajmowanego przez obiekt. I tu moje pytanie, czy ktoś wie jak to się robi? Bo mimo że w TSRW dopasowałem wszystko pod nowy mesh to w grze dalej schody zajmują 2x2 kratki u dołu i u góry
Ostatnio edytowane przez Ilona : 04.10.2013 - 22:04 |
|
|
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|