Wróć   TheSims.PL - Forum > The Sims 2 > The Sims 2: Problemy z grą

Komunikaty

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Previous Post   Next Post Next
stare 06.08.2015, 10:04   #11
LepkiePaluszki23
 
Zarejestrowany: 08.02.2014
Płeć: Mężczyzna
Postów: 609
Reputacja: 41
Domyślnie Odp: Pytania i odpowiedzi oraz problemy z gra

To trzeba porozmawiać z doradcą EA na ich stronie Ciężko będzie mi to wytłumaczyć.
Na tej stronie http://help.ea.com/en/ klikasz Help with game, piszesz w opcji Search all products The Sims 2, klikasz strzałką w prawo na sam koniec i wybierasz The Sims 2 podstawę W opcji Select a Topic wybierz Account Management i zjedź na sam dół strony i kliknij Contact Us. Pojawi się strona i na niej wybierz PC z ikonką Origina i kliknij przycisk na dole Next. W opcji Select an issue wybierz Account Creation/Change, a na dole w okienku opisz swój problem. Po opisaniu go kliknij przycisk Next. Wyskoczy ci strona i na niej musisz zalogować się do swojego konta origin. Po zalogowaniu przekieruje ciebie do strony i kliknij przycisk Chat now. Po odczekaniu minut tam napisanych powita ciebie doradca Ea. Najlepiej przygotuj sobie tłumacz np. google. i opowiedz mu, ze nie zdążyłaś na promocję, a chciałabyś grę The Sims 2 Ultimate Collection.
LepkiePaluszki23 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
 


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 15 (0 użytkownik(ów) i 15 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023