|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: 09.07.2005
Skąd: KrK
Wiek: 34
Płeć: Mężczyzna
Postów: 66
Reputacja: 10
|
![]()
Albo na przykład te żałosne samochody, nie widać jak sim nim rusza z podwórka tylko od razu znajduje się w samochodzie, brak animacji wsiadania i wysiadania a poza tym można odwiedzić jakąś żałosną galerie sztuki w której nic niema i park oraz cmentarz moim zdaniem to trochę mało....
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: 21.05.2009
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,023
Reputacja: 10
|
![]()
Mało, ale w TS2 w podstawce co dostawaliśmy? Też park, spożywczak i jakiś z ciuchami. Potem pojawiły się restaurację itp. a teraz są co prawda sklepy, do których nie da się wejść, ale przynajmniej jest na nich dużo opcji kupowania czy w ogóle korzystania z budynku. Reszta dojdzie w dodatkach na bank. A żałosne samochody są, idzie się co prawda przyzwyczaić, ale jednak to masakra jest, mam nadzieję, że jakiś patch to naprawi, albo dodatek. A jak nie, to modderzy będą mieli pole do popisu
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Hey,
To mój pierwszy post na tym forum. Gram w serię The Sims od samego początku tj. od "jedynki". Gra jest niczym czarna dziura i pożeracz czasu - wciąga na długie godziny - odkryłem Amerykę ;p. Obserwowałem "ewolucję" całej serii do dzisiaj, do ukazania się "trójki". Muszę powiedzieć, że jednak dwójka była faktycznie rewolucyjna w stosunku jedynki. Wszystko uległo modernizacji - od silnika graficznego przez samą rozgrywkę - np. w końcu Simowie się starzeli. Natomiast "trójka", moim zdanie, jest porządnie ulepszoną "dwójką": pojawiło się więcej opcji przy kreowaniu wyglądu fizycznego Sima (nadal mi brakuje osobnego modelowania wzrostu, bioder, biustu, generalnie poszczególnych partii ciała - jedynie modelowanie twarzy/głowy jest naszpikowane szczegółami), mamy do dyspozycji całkiem sporo cech osobowości/charakteru czy stylu życia - można odnieść wrażenie, że The Sims 3 to jakiś RPG ![]() Wreszcie ktoś pomyślał i w końcu można, jak człowiek, wyjść z domu i PÓJŚĆ do sąsiada na grilla ![]() ![]() Podoba mi się również, że w "trójce" Simy nieco wolniej robią poszczególne rzeczy np. naleśniki czy gofry, wolniej naprawiają itp. Poza tym motyw z modernizacją sprzętu jest całkiem przydatny np. przerobienie głośników wierzy na niezniszczalne ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I na koniec - może to wada, może zaleta ale fajnie, że istnieje opcja wydłużania życia w kontekście danej grypy wiekowej czy wreszcie całkowite wyłączenie "upływu czasu". To tak na pierwszy rzut oka - Zdecydowanie część trzecia, moim zdaniem, oferuje lepszą zabawę niż "dwójka". |
![]() |
![]() |
#4 | |
Zarejestrowany: 27.07.2007
Skąd: Ciche Wzgórze
Płeć: Kobieta
Postów: 1,665
Reputacja: 10
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Zarejestrowany: 28.01.2008
Płeć: Mężczyzna
Postów: 3,273
Reputacja: 15
|
![]()
Ale to obiecywali redaktorzy tych gazet, a nie twórcy gry.
__________________
Evil is a Point of View |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Zarejestrowany: 27.07.2007
Skąd: Ciche Wzgórze
Płeć: Kobieta
Postów: 1,665
Reputacja: 10
|
![]()
Rzeczywiście, nie pomyślałam, że może to być wyssana z palca bajeczka jakiś pismaków... Jak już się rozpędzili, to na całego. Chociaż zapewne to twórcy trochę ich "podpuścili", mówiąc, że w TS3 można stworzyć sima na podobieństwo każdego człowieka. Jak już ktoś wspomniał, to są kompletne brednie, bo niby jak uzyskać efekt niskiego i przysadzistego pana DeVito?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 4 (0 użytkownik(ów) i 4 gości) | |
|
|