Wróć   TheSims.PL - Forum > The Sims 2 > The Sims 2: Problemy z grą
Zarejestruj się FAQ Społeczność Kalendarz

Komunikaty

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Previous Post   Next Post Next
stare 12.08.2009, 22:17   #11
ultraviolence
 
Avatar ultraviolence
 
Zarejestrowany: 27.07.2007
Skąd: Ciche Wzgórze
Płeć: Kobieta
Postów: 1,665
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: Wasza Zmora czyli "Aplikacja...."

Cytat:
Napisał MarekS Zobacz post
Posta napisanego przez Toya proponowałbym przykleić gdzieś na stałe :) :)
Jest cudowny, rzeczowy i konkretny:)
Zgadzam się, post Toyi jest genialny! :D. Może nie pomogło mi to na amen, ale przynajmniej pozwala mi to grać w TS2 przez jakąś dobrą godzinę-dwie, zanim się wyłączy. Po przeskanowaniu Clone-Spy'em, czasem wywala mnie też do Windowsa bez żadnego komunikatu o nieprawidłowym działaniu aplikacji... Wydaje mi się więc, że:

A) muszę przeczyścić kompa (czyszczony był gdzieś ze dwa miesiące temu, jak dokupowałam sobie pamięć),
B) albo odkręcić jedną stronę obudowy, aby zapewnić komputerowi lepszy przewiew,
C) albo wymienić zasilacz (może to powoduje te ciągłe komunikaty...?),
D) albo po prostu wgrać od nowa system, potem SP2 i tak dalej.

EDIT: Nawet w głupim warsztacie wyskakuje mi ten błąd! :O
__________________

Ostatnio edytowane przez ultraviolence : 13.08.2009 - 22:25
ultraviolence jest offline   Odpowiedź z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
 


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 2 (0 użytkownik(ów) i 2 gości)
 

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023