![]() |
#2181 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
+ moje glupie pytanie ile trwa wiek niemowlecia? moja simka urodzila syna i od razu pojawilo sie pragnienie "zorganizowac simowi justin przyjecie urodzinowe". zdziwilam sie i okazalo sie, ze tam gdzie jest ten "pasek wieku" (lol nie wiem jak to nazwac) to ten pasek jest juz troche zapelniony na zielono i pisze, ze dzieciak bedzie mial urodziny za 2 dni. a byl wieczor czyli wychodzi na to, ze koles bedzie niemowlakiem tylko 1 dzien to niby nic, no ale zastanawiam sie czemu tak jest ![]() (gram bez bolpropa i dodatkow z neta) |
|
![]() |
|
![]() |
#2182 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
A jaką masz długość życia simów? Może to zależy od tego.
|
![]() |
![]() |
#2183 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
mam dlugosc zycia normalna (80 czy 90 dni) zawsze i zawsze niemowlaki byly niemowlakami dluzej
|
![]() |
![]() |
#2184 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#2185 |
Zarejestrowany: 28.01.2008
Płeć: Mężczyzna
Postów: 3,273
Reputacja: 15
|
![]()
mam problema (bo to raczej błąd gry nie jest)
Gdy wstawiam za pomocą moveobjecta ogrodowe kwiatki w domu na 1 czy wyższej kondygnacji to po zapisaniu i wyjściu z gry, one po prostu spadają na najniższe piętro (o ile pod nimi nic nie ma). Tak samo robi się gdy pod domem jest fundament. Da się coś z tym zrobić?
__________________
Evil is a Point of View |
![]() |
![]() |
![]() |
#2186 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
chodzi glownie o to zeby tak szybko sie nie starzeli. to tak jak dwudziesto latki (mlodzi dorosli) i trzydziesto i wiecej - latki (dorosli) emeryci to ci po piecdziesiatce xD
|
![]() |
![]() |
#2187 |
Administrator Emeryt
Δ=b²-4ac Zarejestrowany: 24.06.2009
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,684
Reputacja: 10
|
![]()
Nie wiem, może się mylę, ale być może gra "nie dopuszcza" takiej możliwości, by kwiatki nie były na poziomie gruntu. Podczas zapisu, mimo iż rośliny są na piętrze, gra zapamiętuje tylko położenie względem siatki, a kwiaty spadają automatycznie (bo w końcu muszą być na poziomie gruntu). Jeśli moja teza jest słuszna, raczej nie ma na to sposobu poza modyfikacją plików (tym bardziej, że użyłeś moveobjects).
__________________
NO HATRED Strzeż się tej krainy grzybów,
choć słoneczna kusi łąka - kto swe kroki tam skieruje, temu jeno płacz, rozłąka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2188 | |
Zarejestrowany: 28.01.2008
Płeć: Mężczyzna
Postów: 3,273
Reputacja: 15
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
Evil is a Point of View |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2189 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Ja mam pytanie, czy idzie jakoś zachęcić włamywacza, żeby mnie okradł?
![]() |
![]() |
![]() |
#2190 |
Zarejestrowany: 06.11.2008
Płeć: Kobieta
Postów: 388
Reputacja: 11
|
![]()
usun alarm kup jakies wartosciowe rzeczy, chociaz wg mnie to jest losowo wybierane
|
![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 9 (0 użytkownik(ów) i 9 gości) | |
|
|