|
![]() |
#1 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Wydaje mi się, że nikt nie będzie drugim Einsteinem i nie domyśli się o co chodzi.
W komunikacie masz wyraźnie zaznaczone dwie opcje, a szczególnie - "Wyślij raport o błędach". Czy wysłałaś? Jest to o tyle istotne, że nie wiadomo czy błąd tkwi w systemie Windows czy w w grze. Po świeżej instalacji systemu można spodziewać się wszystkiego - brak aktualizacji, sterowników np. karty graficznej. Zbadaj sprawę do końca - wtedy będzie łatwiej cos powiedzieć. Rozumiem, że o żadnych aktualizacjach gry nie mówimy, ponieważ nie możesz odpalic gry. |
|
![]() |
#2 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Witam.
U mnie również problemy zaczęły się po formacie. Na XP nie było żadnego problemu, gra "chodziła" jak trzeba. Teraz mam Win 7 Ultimate 32 bit. Sims3Launcher uruchamia się i po dwóch, trzech sekundach znika. Nie pojawia się żaden komunikat o błędach. |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|