![]() |
#42 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
A ja zrobiłam sobie "gadzie oczka"
![]() wyglądają miej więcej tak: a tu są simy którymi na 100% bedę grać jak wejdzie TS2 moja simka (nastolatka) i jako dorosła kobitka ![]() zrobiłam też czarną bluzkę z nadrukiem, ale takie piksele wyszły że aż wstyd pokazywać... wasze skiny jak najbardziej ekstra!!! |
![]() |
#43 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
a to moja nowa simka:
i pytanko jeszcze: kronica jak zrobiłaś tą bluzkę, chodzi mi o teksturkę, takie fajne wzorki ma. w jakim programie edytujesz ciuszki?? |
![]() |
#44 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
/Sorry, ale nie widze żadnego z waszych ubranek, przypominam o ofercie na stronke
|
![]() |
#45 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
![]() ![]() |
|
![]() |
#46 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
ja to bym chciała wiedzieć w jakim programiku to robicie
![]() |
![]() |
#47 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
ja to robie ubrania w paincie, ale podejrzewam ze w jakimś innym programiku są lepsze efekty...
|
![]() |
#48 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Ja uzywam Adobe Photoshop 7.0Na stronie TSR jest niezly tutorial wlasnie do Photoshopa
![]() No dobra ten bedzie ostatni ![]() ![]() |
![]() |
#49 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Kronica i o dalej no ja mam ten foto szop 7 no i co ??
|
![]() |
#50 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Z Twojego pytania wynika, ze angielskiego nie umiesz
![]() To opisze w skrocie, to co bylo napisane w tutorialu: 1. Wyeksportuj z gry to co sobie tam zyczysz (spodnie, bluzke, oczy wlosy, co tam chcesz) Wszystkie wyeksportowane projekty sa w katalogu: c:\Documents and Settings\<nazwa_usera>\Moje dokumenty\EA Games\The Sims 2 Body Shop\Projects\ (dla WinXP) albo: c:\Moje dokumenty\EA Games\The Sims 2 Body Shop\Projects\ (dla Win98) 2. Odpalasz Photoshop'a i otwierasz w nim 2 pliki .bmp (dla takich bluzeczek jak ja robilam to byly pliki: top~stdMatBaseTextureName.bmp top~stdMatBaseTextureName_alpha.bmp) 3. Zaznaczasz ten czarno-bialy plik wciskajac CTRL+a, kopiujesz go(CTRL+c) i wklejasz na drugi obrazek (ten kolorowy), wciskajac CTRL+v. 4. Zaznaczasz taka różdżką TYLKO biale miejsca, klikasz prawym przyciskiem myszy na ktores z bialych pol i dajesz "Layer via copy". 5. teraz masz pelne pole do popisu, tworzysz co chcesz ![]() Jak juz skonczysz wystarczy tylko zapisac plik (jako top~stdMatBaseTextureName.bmp) i wrzucic do Body Shopa. Z cala resza musisz juz sama poeksperymentowac, nie mozna opisac wszystkiego, bo by z tego wyszla calkiem gruba ksiazka ![]() Pozdrawiam |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|