![]() |
#2 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
skopiowane z http://support.microsoft.com/kb/310147/pl
"Zmiana domyślnej lokalizacji folderu Moje dokumenty Aby zmienić domyślną lokalizację folderu Moje dokumenty, wykonaj następujące kroki: 1. Kliknij przycisk Start, a następnie wskaż polecenie Moje dokumenty. 2. Kliknij prawym przyciskiem myszy folder Moje dokumenty, a następnie kliknij polecenie Właściwości. 3. Kliknij kartę Element docelowy. 4. W polu Element docelowy wykonaj jedną z następujących czynności: * Wprowadź ścieżkę do wybranego folderu i kliknij przycisk OK. Na przykład: D:\Moje rzeczy. Jeśli dany folder nie istnieje, wyświetlone zostanie okno dialogowe z pytaniem, czy utworzyć nowy folder. Kliknij przycisk Tak w celu utworzenia folderu, a następnie kliknij przycisk OK. lub * Kliknij przycisk Przenieś, kliknij folder, w którym przechowywane będą dokumenty, a następnie kliknij dwukrotnie przycisk OK. Aby utworzyć nowy folder, kliknij przycisk Utwórz nowy folder. Wpisz nazwę folderu, a następnie kliknij przycisk OK. 5. W polu Przenoszenie dokumentów kliknij przycisk Tak (aby przenieść dokumenty do nowej lokalizacji) lub kliknij przycisk Nie (aby pozostawić dokumenty w lokalizacji oryginalnej)." jeżeli nie masz Windowsa XP,to nie wiem jak pomóc |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|