|
|
#71 |
|
Mod emeryt
Zarejestrowany: 27.03.2007
Skąd: Vatican
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,820
Reputacja: 9
|
Data premiery cały czas była ustalona na 25 marca (światowa 22)
__________________
Rivacheg Village-juz jest. Park Plurgol (konkurs) ,Ardewick Castle, San Gesperito Baltemon Hill (konkurs) ,Posiadłosc Redos, Posiadłosc Alpine |
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Guest
Postów: n/a
|
|
|
|
|
#73 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Kowal,nie wymądrzaj się,patryś ma zawsze rację
![]() a ja z ciekawości sprawdzę to Średniowiecze,jak wyjdzie.grafika mnie ciekawi ;p |
|
|
|
#74 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Ja też. A co mi tam!
![]() Cytat:
|
|
|
|
|
#75 |
|
Mod emeryt
Zarejestrowany: 27.03.2007
Skąd: Vatican
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,820
Reputacja: 9
|
No graficznie trochę gra się zmieniła.
Stylistyka taka bardziej bajkowa. No i ulepszyli trochę światło/cień
__________________
Rivacheg Village-juz jest. Park Plurgol (konkurs) ,Ardewick Castle, San Gesperito Baltemon Hill (konkurs) ,Posiadłosc Redos, Posiadłosc Alpine |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Zarejestrowany: 02.05.2010
Skąd: Strangetown
Płeć: Kobieta
Postów: 117
Reputacja: 10
|
Światlocień to jest to z czego EA jest bardzo dumna w tej grze. Może i tak , ale mnie to akurat nie rusza. Najważniejsze żeby rogrywka i simy byly w porzadku.
Ale skoro gra działa na silniku TS3 to mozemy byc pewni mnóstwa licznych ale zupełnie nieistotnych dla rozgrywki detali. I w ogole ( tak zreszta jak w trójce) bedzie tam na pewno mnóstwo śladów z TS1. A co do premiery- wystarczy wejść na oficjalna stronę TS Medieval i przeczytac ile dni godzin i minut pozostało do premiery, a potem sobie policzyć. |
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Mod emeryt
Zarejestrowany: 27.03.2007
Skąd: Vatican
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,820
Reputacja: 9
|
Cytat:
Ts3 i średniowiecze jest graficznie z 5 lat do tyły. Ale zawsze jakiś tam mały postęp, który w jakimś tam stopniu ulepsza grę. EA dumna to może być ze silnika Frostbite 2.0, z ts3 to może być co najwyżej dumna z wyników sprzedaży
__________________
Rivacheg Village-juz jest. Park Plurgol (konkurs) ,Ardewick Castle, San Gesperito Baltemon Hill (konkurs) ,Posiadłosc Redos, Posiadłosc Alpine |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Guest
Postów: n/a
|
a najdziwniejsze w tym wszystkim jest to,że trójka na moim kompie (który jest bardzo dobry - Kowal coś o nim wie) na średnich detalach potrafi się przycinać.
więc jak to jest,że mając wcale nie taką dobrą grafikę,simsy są tak "procesożerne"?
Ostatnio edytowane przez Chryzantem Złocisty : 07.03.2011 - 17:12 |
|
|
|
#79 |
|
Mod emeryt
Zarejestrowany: 27.03.2007
Skąd: Vatican
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,820
Reputacja: 9
|
Optymalizacji silnika widać kiepska.
Ogólnie ta gra nie jest przystosowana do renderowania b. wielu obiektów na raz. Więc i na lepszym sprzęcie może się przyciąć. W Bridgeport jest to najbardziej odczuwalne. Są też gry, które bez względu na to jak dobry komputer masz i tak będę się przycinać Np. Gothic III
__________________
Rivacheg Village-juz jest. Park Plurgol (konkurs) ,Ardewick Castle, San Gesperito Baltemon Hill (konkurs) ,Posiadłosc Redos, Posiadłosc Alpine |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Guest
Postów: n/a
|
dlatego nie gram w BP
mam nadzieję,że Średniowiecze nie będzie takie uciążliwe dla komputera.
|
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|