| 
			
			 | 
		#341 | 
| 
			
			 Guest 
			
			
			
			
 
					Postów: n/a
				 
				
				
				
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			wolałabym żeby "Zwierzaki" były przed "Pokoleniami", ale cóż... 
		
		
		
		
		
		
		
	Mam nadzieję, że trochę dopracują psy, bo te wyglądają jak ulepione z kulki plasteliny, a to przecież rzecz haniebna. Ja bym chciała, żeby dodali wilkołaka albo jakiegoś innego stwora, bo bardzo je lubię. Tylko mam nadzieję, że jak już coś będzie to żeby nie mnożyło się jak wampiry w "Po zmroku" bo chyba położę się na ziemię i umrę ;(  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
|             
            
            
             | 
        
            
    
| 
			
			 | 
		#342 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 14.11.2010 
				Skąd: Ranthambore 
				
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 154
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak, mój błąd. To będą moje pierwsze zwierzaki, więc nie bardzo wiedziałam, do czego tego konia wpasować. To kobyła z dwójki.  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#343 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 09.04.2009 
				
				Wiek: 44 
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 4,282
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No, bo właśnie, gdyby to był screen z trójki i tam by stały konie w stadninie, to byłoby super. Ale trójka czasami wygląda podobnie do dwójki. Dlatego wolałam się upewnić, czy tu nie chodzi o dwójkowe konie niezależnych twórców.
		 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#344 | 
| 
			
			 Guest 
			
			
			
			
 
					Postów: n/a
				 
				
				
				
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szokujecie mnie, jesteście pewni, że na 99% wprowadzą wilkołaki. o.o 
		
		
		
		
		
		
		
	rozumiem, moga dać, bo to pasuje, ale mogą też dać co innego . tak na marginesie spodobał mi się czyjś pomysł kotołaka ^ ^  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#345 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 09.04.2009 
				
				Wiek: 44 
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 4,282
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja tam nie jestem pewna, czy dadzą wilkołaki, kotołaki czy inne tego typu rzeczy. W ogóle niczego nie jestem pewna, bo "Zwierzaki" są w fazie tworzenia i nie wiadomo czym twórcy gry nas zaskoczą. Ja tylko mam nadzieję, że będzie w opcjach możliwość wyłączenia samoczynnej generacji każdego z mutantów osobno. To by odpowiadało wszystkim, czyż nie?
		 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#346 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: 17.08.2010 
				
				
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 138
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Gralladina radzę Ci nie planować już całego rodu wilkołaków, bo się zawiedziesz. Kotołaki fajna rzecz. Mogliby wprowadzić obydwa gatunki mutantów. Z tą możliwością wyłączania samoczynnej generacji mutantów się zgodzę. Lubię tego typu rzeczy, ale nie chciałabym, by miasto było podzielone tylko na dwa gatunki. Ludzi by zabrakło i jakaś parodia Zmierzchu by powstała. Ja żadnych Edziów i Dżejkopów  nie chcę. Tak mało w to grałam, że nie wiem jak szybko się vampy rozmnażają. Oj niech zaskoczą nas tym dodatkiem, ale miło oczywiście.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#347 | 
| 
			
			 Guest 
			
			
			
			
 
					Postów: n/a
				 
				
				
				
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No nareszcie ;D Coś więcej niż psy i koty, konie to mi się podoba! I reszta też ale koń i tak rządzi ;d Ale jak Kowalino wole pory roku bo wkońcu wychodzenie na dwór jak jest ciągle słońce nudzi.. A by śnieg spadł i deszcz i grad ;d Ooo! Simy by w łeb dostały ;D I święta.. Choroby.. Ehh i po co te pokolenia dali..
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#348 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 14.11.2010 
				Skąd: Ranthambore 
				
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 154
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale przyznasz, marzyć na szczęście można. Mnie też denerwuje, że przykładny pan Langraab stał się wampirem. A co do kotołaków, to mogłyby mieć w dzień wąsy, uszy i ogon kota, a w nocy stawać się Simem-kotem. A może dojdą nowe potrawy... Fajne byłoby pójście do stadniny i wykupienie konia, ale tak, żeby on tam został...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#349 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 16.07.2010 
				Skąd: Zjednoczone Królestwo Krymtatarsko-Paflagońskie 
				
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 274
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ja bardzo czekam na węże i na nowe cechy dla simów (nie zwierząt!) . Na przykład "lubi zwierzęta, psopodobny  
		
		
		
		
		
		
		
	  , kociara, czy coś tam jeszcze. a węże dla tego, że są takie nowe, jak żółwie czy króliki. o żółwiach zawsze marzyłam. konie mnie jakoś nie interesują, za bardzo ich nie lubię  
		 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#350 | |
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 09.04.2009 
				
				Wiek: 44 
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 4,282
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
		
  | 
	
		
  |