26.08.2011, 17:18 | #61 |
Zarejestrowany: 01.07.2009
Skąd: Lubaczów
Płeć: Mężczyzna
Postów: 96
Reputacja: 10
|
Odp: NRaas - Supercomputer mod
Widziałem tą stronę, tyle że ja mam wersję 6.0 :/
__________________
If I'm a bad person, you don't like me I guess I'll go, make my own way It's a circle A mean cycle I can't excite you anymore Where's your gavel? Your jury? |
|
02.12.2011, 13:20 | #62 |
Zarejestrowany: 22.10.2007
Płeć: Kobieta
Postów: 728
Reputacja: 11
|
Odp: NRaas - Supercomputer mod
I znowu mam problem z MasterController... Próbowałam już chyba wszystkiego ale za nic gra go nie widzi. Próbowałam z wrzucaniem w dokumentach, nie działało, to w program files, też nie działa, ściągnęłam jakiś zmieniony plik Resource.cfg, to w ogóle gra mi nie odpalała, więc wróciłam do poprzedniego, jednak mod jak nie działał tak wciąż nie działa. Mam wszystkie dodatki oprócz Zwierzaków. I nie mogę też zrobić aktualizacji, tej która wyszła zaraz przed najnowszym dodatkiem. Proszę o pomoc, bo bez MC odechciewa mi się gry :<
|
03.12.2011, 11:13 | #63 |
Zarejestrowany: 28.03.2008
Skąd: Dolny Śląsk
Wiek: 39
Płeć: Kobieta
Postów: 4,171
Reputacja: 10
|
Odp: NRaas - Supercomputer mod
Xou. a inne mody Ci działają?
|
03.12.2011, 12:16 | #64 |
Zarejestrowany: 22.10.2007
Płeć: Kobieta
Postów: 728
Reputacja: 11
|
Odp: NRaas - Supercomputer mod
Niestety nie Nie mam pojęcia dlaczego, bo do niedawna wszystko sprawnie działało...
Próbowałam nawet wgrać mody "starym sposobem", do każdej z gry osobno, ale też nie pomogło... O co w tym chodzi? O_o Ostatnio edytowane przez Owl Finch : 04.12.2011 - 16:19 |
05.12.2011, 16:25 | #65 |
Zarejestrowany: 28.03.2008
Skąd: Dolny Śląsk
Wiek: 39
Płeć: Kobieta
Postów: 4,171
Reputacja: 10
|
Odp: NRaas - Supercomputer mod
Posiadasz ten plik d3dx9_31.dll w każdym folderze Bin w każdym dodatku?
|
05.12.2011, 19:12 | #66 |
Zarejestrowany: 22.10.2007
Płeć: Kobieta
Postów: 728
Reputacja: 11
|
Odp: NRaas - Supercomputer mod
Tak. Próbowałam też bez niego, tak czy siak nie działa... Resource.cfg też mam gdzie trzeba, próbowałam wszędzie i nie ważne gdzie był, mody nie działają.
|
06.12.2011, 09:52 | #67 |
Zarejestrowany: 22.10.2007
Płeć: Kobieta
Postów: 728
Reputacja: 11
|
Odp: NRaas - Supercomputer mod
Ok, wiem już napewno, że problem leży w pliku Resource.cfg. Gra w ogóle nie "widzi" starej wersji pliku, więc działa jakby nie było żadnych modów. Za to nowa wersja pliku powoduje, że mody działają (wiem dzięki "nointro"), jednak przy ładowaniu menu głównego wyskakuje informacja jak na załączonym obrazku i niezależnie od tego co kliknę, wywala mnie na pulpit. Baaaardzoooo proszę o pomoc
Próbowałam zainstalować demo zwierzaków, żeby sprawdzić, czy będzie to samo, ale nie ma dema na mac... Uploaded with ImageShack.us |
11.12.2011, 17:27 | #68 |
Zarejestrowany: 22.10.2007
Płeć: Kobieta
Postów: 728
Reputacja: 11
|
Odp: NRaas - Supercomputer mod
Oooochhhh naprawdę nikt nic nie wie na ten temat? Jest to strasznie uciążliwe, bo nie działają żadne dodatki typu .package, a potrzebuję kilku... Błaaagam
|
13.12.2011, 10:28 | #69 |
Zarejestrowany: 28.03.2008
Skąd: Dolny Śląsk
Wiek: 39
Płeć: Kobieta
Postów: 4,171
Reputacja: 10
|
Odp: NRaas - Supercomputer mod
Może przeinstaluj grę i jeszcze raz używając poradnika pościągaj odpowiednie pliki. Może masz tam naśmiecone za bardzo?
|
13.12.2011, 16:14 | #70 |
Zarejestrowany: 22.10.2007
Płeć: Kobieta
Postów: 728
Reputacja: 11
|
Odp: NRaas - Supercomputer mod
Właściwie to reinstalkę robiłam niedawno, a dodatków nie mam poza tymi od twórców gry, z oficjalnej strony. Mam też tylko jednego save'a i to nowego, zrobionego już po tym jak resource.cfg przestało działać... Problem pojawił się po wyjściu aktualizacji przed zwierzakami, której nawet nie mogę wykonać...
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|