| 
			
			 | 
		#4351 | 
| 
			
			 Guest 
			
			
			
			
 
					Postów: n/a
				 
				
				
				
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
|             
            
            
             | 
        
            
    
| 
			
			 | 
		#4352 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 15.09.2011 
				Skąd: Dusseldorf / Nordrhein-Westfalen 
				Wiek: 34 
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 373
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			szkoda ze male dzieci nie beda mogly jezdzic na kucykach  
		
		
		
		
		
		
		
	  a co do zawodow... to super by bylo gdyby byl weterynarz albo treser koni, lub psow...  
		 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4353 | 
| 
			
			 Guest 
			
			
			
			
 
					Postów: n/a
				 
				
				
				
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Einarr, dziękuję  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Oj, zawody by się przydały, zobaczymy czy twórcy się wysilili. Ale konie mi bardzo odpowiadają jako ich wieelka pasjonatka :}  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4354 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 09.04.2009 
				
				Wiek: 44 
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 4,282
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam dla Was BOMBĘ!!! 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
			Nie wiem czy się Wam spodoba taka wiadomość, ale JEST ukryta opcja rozgrywki, w maleńkim testowym świecie!!! Trzeba tylko wykonać kilka kroczków... 1. Pobieramy tego moda NRaas_CRAPJailBreak (skorzystajcie z instrukcji Instalacji Modów). 2. Idziecie do Program Files, tam, gdzie zainstalowało się DEMO. Tam idziecie do katalogu: The Sims 3 Pets Create a Pet Demo\GameData\Shared\Packages. Gra mogła się też zainstalować gdzieś w Program Files\Origin. 3. Zmieniacie nazwy trzem plikom, tylko trzem! FullBuil0.package na DeltaBuild0.package FullBuild1.package na DeltaBuild1.package FullBuild2.package na DeltaBuild2.package 4. Idziecie do "GameData\Shared\Packages" w swojej Podstawowej grze i kopiujecie do Demo pliki: FullBuil0.package FullBuild1.package FullBuild2.package Teraz macie w grze obiekty z podstawki, tylko one mogą być w grze. Jednak żeby grać, musicie mieć Sima, czyli w bibliotece musi być jakaś ludzka rodzina, ale stworzona tylko na rzeczach z podstawki, najlepiej sama rodzina, bez domu. Macie gotowca. Agnieszka Zadek i moje Zwierzaki. Możecie je usunąć i stworzyć własne, ale zawsze to jakiś początek. http://www.mediafire.com/?6xgkcylx8jqogmq <--- To się wrzuca do Documents And Setting\Library. Możliwe, że trzeba będzie taki katalog utworzyć. Startujecie demo i lądujecie w edycji miasta, czy raczej tego kawałka ziemi, nazywanego szumnie miastem... ![]() Trochę moich zdjęć. Grafika wygląda kiepsko, ale mam nadzieję, że to tylko tak w Demie, a w dodatku tak nie będzie. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()  
		Ostatnio edytowane przez anie_1981 : 02.10.2011 - 15:22  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4355 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 06.06.2011 
				Skąd: Leszno/Basingstoke/Sunset Valley 
				
				Płeć: Mężczyzna  
					Postów: 689
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Te ostatni obrazek jest straszny  
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4356 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 17.10.2009 
				Skąd: Poznań 
				Wiek: 38 
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 970
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			I co można robić z tymi zwierzakami? Można nimi normalnie sterować i są interakcje? Zakładam, że dłuższa gra odpada, bo bez obiektów z dodatku zwierzęta szybko umrą z głodu  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4357 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 09.04.2009 
				
				Wiek: 44 
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 4,282
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na tym polega problem z demem, to nie jest wersja sprawna na maksa. Nie da się zrobić interakcji pomiędzy Simem a obiektem, pomiędzy Zwierzem a obiektem, pomiędzy Simem a Zwierzem, ani pomiędzy zwierzem a zwierzem. Jeśli taka interakcja powstanie, to robią się takie cuda właśnie, jak na ostatnim obrazku. Można klikać na samo zwierzę i wybrać opcję np. "Galopuj w pobliżu". 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
			UWAGA na obiekty z katalogów! Te z dodatku nie są w pełni sprawne, są tylko kulki i nazwa, ale obiektu nie ma. Animacji tez nie ma, ale warto poszukać np. Lizawki dla koni. Zniekształcą się na czas lizania, ale sprawia im to frajdę. EDIT: To Demo nie na wiele się zda, ale przynajmniej można popatrzeć na animacje jak zwierzę biega, czy coś. Na mts są screeny ze sarenkami, szopami i źrebakami, wersji dzikiej. Nie wiem jednak czy same się pojawiają, czy potrzeba rozsiewaczy. Ostatnio edytowane przez anie_1981 : 25.09.2011 - 21:29  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4358 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 06.06.2011 
				Skąd: Leszno/Basingstoke/Sunset Valley 
				
				Płeć: Mężczyzna  
					Postów: 689
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pisałem to już na tym forum jakieś milion razy, nie lubię ściągać niczego z internetu. Kusi mnie bardzo żeby tak zrobić, ale jednak zaczekam na te pełną wersję  
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
			![]() PS Ale za to oczekuje wiele screenów ![]() PS jeszcze raz anie_1981 Czy są jakieś obiekty ze zwierzaków? Ostatnio edytowane przez Narutoman : 25.09.2011 - 21:42  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4359 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 21.05.2009 
				Skąd: Warszawa 
				
				Płeć: Mężczyzna  
					Postów: 1,023
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			anie_1981 jesteś niesamowita, niezłą rzecz znalazłaś! Będziesz mogła się trochę nachapać przed premierą dodatku  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Zmieniłem nick z Absolem na Levkoni.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4360 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 09.04.2009 
				
				Wiek: 44 
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 4,282
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jest cała masa, ale jak pisałam wyżej, są tylko i wyłącznie ich nazwy i wyglądają jak srebrne, małe kulki, więc ich sobie nie pooglądasz i nie pobawisz się z nimi. Są rozsiewacze na ptaki, gryzonie, jaszczurki, węże... Mam nowe screeny. Są już dwa dzikie konie, oba nazywają się "Dziki Koń". Był szop, i był jeleń. Oto nowe screeny. Za każdym razem jak zwierzę lub Sim mają interakcję z czymś innym, to albo się zniekształcają, albo mają w dymko ikonę szlaku (nie ma dojścia). Dlatego konieczne jest używanie kodu TestingCheatsEnabled True, żeby im uzupełniać potrzeby. 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	![]() ![]() ![]() ![]()  
		 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
		
  | 
	
		
  |